8 Temmuz 2014 Salı

Strawberrynet Macerası

Biraz nostalji yapalım mı? Strawberrynet'ten Türkiye'de bulunmayan markaların ürünlerini, indirimli parfümleri, çok ucuza makyaj ve bakım malzemesi aldığımız mutlu günleri hatılıyor musunuz? Ben bütün ihtiyacımı Strawberrynet'ten karşılıyor, canım sıkıldıkça girip ne varmış diye bakıyordum eskiden. Sonra yasaklar gelince bir yıl kadar stoklarımla idare ettim, ardından da bakımda "high end" kullanmayı bırakıp market ürünlerine yöneldim. Watsons, Gratis, yurtdışı seyahatleri ve son zamanlarda internet eczaneleri derken istisnalar dışında "high end" bakım ürünlerine hiç bulaşmadım. 


Neyse efendim yurt dışında yaşayan bir arkadaşımın ülkeye geleceğini duyunca aklıma eski günler geldi, onun adresine Strawberrynet'ten sipariş verdim. İşte maceramız böyle başladı. Sonra o Türkiye'ye gelinceye kadar paket ona ulaşmadı, 2 hafta sonra o döndüğünde paketin gümrükte olduğunu öğrendik. Sonra gümrük işlemleri sürdü, fazladan para vermek gerekmedi neyse ki. Sonra o paket gümrükten alınıp Türkiye'ye gelen başka birine verildi, onun iş yerinde çalışan başka bir arkadaşım da alıp buluştuğumuzda bana verdi. Tüm bunlar bir buçuk ay sürdü! :) Bir ara paketten umudumu kesmiştim. Gelin şimdi neler aldım ve tüm bunlardan sonra ürünler ne halde ona bakalım.

Aslında ben sadece iki ürün aldım: Shiseido Satin Eye Color Trio (Boudoir) ve H2O+ Spa Mint Foot Rub. Diğerleri uzun süreden sonra ilk kez alışveriş yaptığım için gönderilen eşantiyonlar ki zaten Strawberrynet bu açıdan da sevgimizi kazanmıştı eskiden de. Korres Lip Pen kahverengimsi bir ruj bu yüzden kullanmayacağım ama Olay White Radiance Protective Cream güneş koruma faktörüyle ilgimi çekti, Max Factor Vibrant Curve Effect Lip Gloss ise parlatıcılara olan sevgim nedeniyle elimdekiler bitince kullanılabilir.


Bu benim 10. siparişim olduğu için %10 indirim, 2 ürün aldığım için %2 indirim ve o güne özel cilt bakım ürünlerinde %15 indirimden faydalandım. Sonuçta hepsine yaklaşık 100 lira ödedim, zaten sadece farın etiket fiyatı 140 lira. Gördüğünüz gibi ürünler sıkıca paketlenmiş, köpüklerle desteklenmiş ve sapasağlam! Son kullanma tarihlerine de baktım sorun yok.

Bu yazıyı maceramı sizle paylaşmak ve bu kozmetik yasağı saçmalığını bir kere daha gündeme getirmek için yazdım aslında. Kontrolsüz, izinleri alınmamış, zararlı ürünler memlekete girmesin diye uydurdular bu yasağı güya. Bir tek Strawberrynet etkilendi ne hikmetse bundan. Diğer sitelerden siparişler kör topal bir şekilde geliyor. Gördüğünüz gibi valizlerde de kontrol yok, istediğini alıp gelebiliyorsun. Hayır televizyonlarda fabrika yapımı %100 mısır şurubu balların 10 tanesi 10 liraya satılırken halkın sağlığını ünlü markaların kozmetik ürünleri mi tehdit ediyor?! Burada biri güzel kar etti ama kim bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder