23 Ocak 2015 Cuma

Yves Rocher UV Beauty Shield


Bugünkü konuğum Yves Rocher'in UV Beauty Shield adındaki güneş kremi. UVB ışınlarına karşı 50 faktörlük, UVA ışınlarına karşı da PA+++ seviyesinde koruma sağlayan, aynı zamanda cildi nemlendirip dış etkenlere karşı koruyan bir ürün.

Her hün güneş kremi kullanıyorum bu yüzden hafif, ince yapılı, parlamaya neden olmayan ama iyi koruyan bir ürün arıyorum. Bu ürün ne kadar ''Fluide Multi-Protection'' diye geçse de sıvı veya akışkan bir ürün değil. Yumuşak bir krem kıvamında. Yves Rocher'in en ince yapılı güneş kremi. Gerçekten de cildin ürünü emmesinde bir sıkıntı yok. Yüzde beyaz bir tabaka olarak da kalmıyor. Diğer yandan kullandığım diğer kremlere göre çok daha yağlı, kalın ve parlak (Bioderma'nın güneş kremi hariç). Özellikle parlama yapmasından pek hoşlanmadım ama benimki gibi yağlı ciltlerde çoğu ürün aynı şeyi yapıyor. 


Gerçekten de cildi nemlendiriyor. Bu kremi kullandığım günlerde ayrıca nemlendirici kullanmıyorum. Biraz yağlı bir yapısı olduğunu söylemiştim. Ben bu kremi hep seyahatlerde 3-5 gün kullanıp sonra ara verdim. Bir kez 1 ay boyunca düzenli şekilde kullandım. Aynı dönemde hiç peeling de yapmamıştım ve cildimde birkaç beyaz nokta oluştu. Sivilce yapmasa da bu kremin yağlı ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum. Normal ve kuru ciltli kişiler bu ürünü daha çok sevecektir.

Güneşli günlerde, rüzgarlı deniz kenarlarında bu kremle uzun süre açık havada kaldım. Sık sık tazeledim ve cildim yanmadı, kızarmadı. Lekelenmeye meyilli bir cildim var. Düzenli güneş kremi kullanmaya başladığımdan beri yeni lekeler oluşmuyor, hatta olanların rengi açılıyor. Bu durum Yves Rocher UV Beauty Shield kullanırken de değişmedi.


Yukarıdaki fotoğraftan ürünün kırışıklık giderici ve antioksidan etkilerini hakkındaki iddialarını görebilirsiniz. Kırışıklarda %16 azalma iyi bir şey gibi yazılmış olsa da benim için yaşlanma karşıtı bir ürün istiyorsan bu ürün o ürün değil demek.

İçeriği de yukarıda mevcut. İçinde paraben ve mineral yağ yok ama silikon, parfüm ve alkol var. Benim içerik kriterlerime göre fena değil. Yalnız gerçekten çok hoş bir kokusu olsa da parfüm içeren bir ürünü cilde sürüp güneşe çıkmak ne derece doğru bilemiyorum. Her parfüm türü ciltte lekeye neden olmuyormuş, buradaki de öyledir diye umut ediyorum.

Ben ürünü %20 indirimle 44 liraya almıştım, şimdi etiket fiyatı 59,90 liraymış. Bence bu fiyat gerçekten çok fazla. 30 ml.lik bir ürün bu. Performansı da baş döndürücü değil. Daha düşük bir fiyata 50 ml.lik La Roche-Posay güneş kremi almayı tercih ederim. 

Sonuç olarak benim yağlı cildime düzenli kullanımda ağır geldiği ve fiyatını da ürünün performansına ve miktarına göre fazla bulduğum için bu ürünü bir daha almayacağım. Normal/kuru ciltliler nispeten temiz içerikli, hoş kokulu ve nemlendirme özelliği de olan bir krem arıyorsa deneyebilir. Yine de mutlaka indirimli veya kampanyalı almanızı tavsiye ederim.

Diğer güneşten koruyucu kremler hakkındaki yazılarıma BURADAN ulaşabilirsiniz.

18 yorum:

  1. En sevmediğim kısım o beyaz miaların oluşması. Bende yağlıya dönük karma ciltliyim Avene güneş kremi vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarını zor kullanarak temizlemek zorunda kaldım :s Clarins'ten sonra Kielh's ve Avene'i deneyeceğim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yves Rocher mağazalarından alabilirsin. Online olarak www.yvesrocher.com.tr adresinden de temin edebilirsin.

      Sil
  3. bu kremi kullanmaya başladığımdan beri yüzümü aşırı sivilce baştı ne yapabilirim ben şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende de beyaz nokta yapmıştı. Şu an bence yapabileceğiniz en iyi şey ürünü kullanmayı bırakıp sivilceli ciltlere uygun bir temizleyiciyle yüzünüzü sabah akşam yıkamanız. Peeling yapmak tahrişe ve dolayısıyla lekelere neden olabilir. Bepanten cildin yenilenmesine yardımcı olarak sivilcelerin iz bırakmamasını sağlayabiliyor. Üründen kaynalı bir sivilce sorunuysa zamanla geçecektir.

      Sil
  4. Cildimi cok kotu yapti kimseye tavsiye etmiyorum yagli kalin bir tabaka olusuyor ve ve emilmiyor yuzunuz ıslak ıslak kaliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de emilmeme sorunu olmamıştı ama gerçekten cildi bozabilecek, gözenekleri tıkayan ve yağlı bir yapısı var.

      Sil
  5. Acaba bunu 16-18 yas arasi olanlar da kullanabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok küçük bebekler dışında herkes kullanabilir.

      Sil
  6. Yazı için çok teşekkürler, blogunuzdaki üslup ve tarzınız hem aydınlatıcı hem samimi, paylaştığınız bilgiler için teşekkürler. Ürünlerle ilgili sıkıntı yaşayan arkadaşların mutlaka ürünü aldıkları mağazadaki ürün temsilcisine bildirmelerini tavsiye ediyorum. Bazı mağazalarda iade, değişim olabiliyor ve ürün şikayetleri dikkate alınıyor. Çoklu ürün satılan yerlerde sadece incelemeye tabi tutuluyor ama yine de satış ekibinin şikayetlerden haberdar olması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Yazı için çok teşekkürler, blogunuzdaki üslup ve tarzınız hem aydınlatıcı hem samimi, paylaştığınız bilgiler için teşekkürler. Ürünlerle ilgili sıkıntı yaşayan arkadaşların mutlaka ürünü aldıkları mağazadaki ürün temsilcisine bildirmelerini tavsiye ediyorum. Bazı mağazalarda iade, değişim olabiliyor ve ürün şikayetleri dikkate alınıyor. Çoklu ürün satılan yerlerde sadece incelemeye tabi tutuluyor ama yine de satış ekibinin şikayetlerden haberdar olması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bende aldım kullanıyorum çok güzel bi ürün tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bende aldım kullanıyorum çok güzel bi ürün tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  12. benim cildim de karma, genel olarak sevdim aslında ama aradığımı buldum dediğim bir güneş kremi olmadı, tavsiyenizle aveneye bakaracağım bir daha ki sefere. teşekkürler :)

    YanıtlaSil