1 Eylül 2014 Pazartesi

Watsons Magic Lip Balm


Yaz bitti ama ben elimdeki güneş koruma faktörlü ürünleri anlatmayı bitiremedim. Bugünkü ürün Watsons markalı Magic Lip Balm. 30 koruma faktörlü bir dudak kremi. Plastik bir kapta, ince bir çubuk şeklinde. Ürünü kullanırken ambalajdan çok çıkarmamaya dikkat etmeli çünkü özellikle sıcak havalarda ince çubuk ezilip kırılabilir. 4 gramlık standart lip balmalara göre gramajı az (paketi atıldığı için tam olarak kaç gram söyleyemiyorum) bu yüzden görece çabuk biteceğini tahmin ediyorum.


Ürün gördüğünüz gibi beyaz ama dudağınıza uyguladığınızda pembe bir renk alıyor. Herkes dudak rengine göre renk alıyor diyor ama bence dudak renginin tek önemi ürün şeffaf yapılı olduğu için alttan dudak renginin de belli olması. Ürünün aldığı renginse ben ten ısısından kaynaklandığını düşünüyorum. Benim dudaklar koyu renktir, bu ürün de fuşya bir ton alıyor bende. Bu rengi alması için 15-20 dakika geçmesi gerekiyor. Ürün dudakta herhangi bir balm kadar kalıcı ama kremsi kısım gitse de renk kalıcı.


Belirgin bir kokusu var. Ben önce meyve, şeker filan diye düşündüm ama sonra neye benzediğini anladım: öksürük şurubu. Böyle ilaç gibi, yapay ve şekerli bir koku. Benim hiç hoşuma gitmedi ama sevenler olacaktır.

Dudağa orta seviyede nem veriyor. Aşırı dudak kuruluğu çekmeyenlere yaz günlerinde yeterli gelir diye tahmin ediyorum. Güneşten korumasını ise tam test edemedim çünkü güneş altında fazla zaman geçirmemeye, gölgede kalmaya özen gösteriyorum. Hayatım boyunca da hiç dudağımdan güneş yanığı olmadım. Umuyorum iyi koruyordur :)

Bitince tekrar alacağım bir ürün değil. Kokusunu sevemedim, verdiği renk ise bende fazla parlak ve koyu durdu bence. Daha doğal bir renk vermesini tercih ederdim. Güneş koruma faktörü açısındansa 17 faktörlü The Balm BalmShelter dudak parlatıcısını yeterli buluyorum.

1 yorum:

  1. hafif renk verenleri seviyorum, favorim blistex liptone tam senin istedigin seye benziyor bence denemediysen tabii henüz :) watsons zaten almanyada yok :(

    YanıtlaSil