22 Nisan 2016 Cuma

Dr. Dennis Gross Hydra-Pure Vitamin C Brightening Serum


Cildimdeki güneş ve sivilce lekelerinden muzdaribim. Bu yüzden yüksek oranda AHA içeren kremler kullanıyorum. AHA leke tedavisinde benim için tek başına yeterli olmuyor. Destek olarak ne kullansam diye düşünürken c vitaminini araştrmaya başladım. C vitamini güçlü bir antioksidan. Yani cildin yaşlanmasını yavaşlatıyor. Cildin daha parlak ve canlı görünmesini sağlıyor. Çok yüksek oranda ve düşük ph'de kullanılırsa soyucu özelliği de olabiliyor. C vitamininin etkili olması için üründe %10'un üzerinde bulunması ve bozulmasını önleyecek şekilde hava ve ışık geçirmeyen bir ambalajda olması öneriliyor. Birkaç çeşit c vitamini var. En bilineni ve stabil olanı l-askorbit asit.

Uygun ambalajlı, yüksek oranda c vitamini içeren, yağlı ciltlere uygun bir serum ararken Beautypedia'da Dr. Dennis Gross Hydra-Pure Vitamin C Brightening Serum'un önerildiğini gördüm. %18 oranında c vitamini içermesi, yağlı olmaması ve pompalı; hava ve ışık geçirmeyen ambalajı beni ikna etti ve serumu Dermoeczanem'den sipariş ettim. Sanırım o dönemde stoklarını eritiyorlardı ve 200 lira civarında bir fiyata serumu alabilmiştim. Artık Dermoecanem'de satılmıyor ve diğer sitelerde de 400 lira civarında bir fiyata bulunabiliyor.


Önce ürünün ambalajından bahsedeyim. Gördüğünüz gibi son derece şık ama bundan da önemlisi işlevsel. Yüzlerce lira verdiğiniz c vitamini serumunun birkaç ayda siz daha yarısını bile kullanamadan oksitlendiğini ve etkisiz hale geldiğini görmek çok üzücü olur eminim. O yüzden Dr. Dennis Gross Hydra-Pure Vitamin C Brightening Serum'un pompalı ve opak ambalajı çok büyük bir avantaj. Ben serumumu yaklaşık 6 ay, buzdolabında saklamakla uğraşmadan kullanabildim. Ne renginde ne kokusunda ne de yapısında en ufak değişme oldu. Şişenin yan tarafındaki ince şeffaf bölümden ne kadar ürün kaldığını da görebiliyorsunuz.

Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi silikon bazlı bir serum. Bunun iki olumlu yanı var: Birincisi içinde yok denecek kadar az su olduğu için serum daha uzun ömürlü oluyor. İkincisi de yağ bazlı serumlara göre çok hafif, yağlı ciltlerin yaz-kış kullanımına daha uygun. Ayrıca %18 oranında c vitamini içermesi güzel bir şey. Zaten tavsiye edilen azami oran %20. Üstelik parfümsüz!


Dr. Dennis Gross Hydra-Pure Vitamin C Brightening Serum'un akşamları kullanılması öneriliyor. Ben bu ürünü bazen günde 2 bazen de 1 kez 6 ay boyunca kullandım. Ciltte ağırlık yaratmaması, cildimi yağlandırmaması, parfümsüz oluşu hoşuma gitti. Başta biraz karıncalanma hissi yaratsa da bu etki 5-10 günde geçti. Uzun süre kullanabildiğim için de bereketsiz bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Ancak cilt lekelerimde gözle görülür bir sonuç yaratmadı. Cildimin esnekliği, palaklığı ve genel olark canlı görünümünden son derece memnunum ama bunun serumdan değil Alpha Hydrox AHA Souffle Nemlendirici'den kaynaklandığını düşünüyorum.

Antioksidan içeren ürünler kullanmak uzun vadede çok faydalı. C vitamininin de düzenli kullanımla etkili olabileceğine inanıyorum ama yıllarca kullanmak gerekeken bir ürüne bu kadar para verilmesi mantıklı mı bilemiyorum. Kısa vadede de somut sonuçlar görebilseydim değil 200, bütçem müsaitse 400 lira bile verebilirdim. Bu aşamada neredeyse kusursuz bir ürün olmasına rağmen Dr. Dennis Gross Hydra-Pure Vitamin C Brightening Serum'u yeniden almayı düşünmüyorum. Belki yine çok çok uygun bir fiyata bulursam olabilir. O zaman kadar uygun fiyatlı bir muadilini bulmaya çalışacağım.


10 yorum:

  1. Ne kadar ilginç ürün varsa hep sende okuyorum :) Bu serum da gayet ilginçmiş ama fiyatı "aman tanrım" dedirtiyor :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı gerçekten yüksek :) Yine arayıştayım, yine az yazılıp çizilen bir marka deneyebilirim.

      Sil
  2. epey pahalıymış bende şuan farklı bir markanınkini kullanıyorum düzenli 3 hafta kullanmak gerekiyormuş diye biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 hafta yine kısa bir süreymiş. Hangi ürünü kullanıyorsun?

      Sil
  3. C vitamini serumları nimet kesinlikle . Ben ampül versiyon kullanıyorum çok memnun kaldım ama seninkini de göz atıcam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C vitaminine ben de inancımı kaybetmedim ama daha uygun fiyatlı bir ürün bulmalıyım.Ben de seninkine göz atayım? Hangi markanın serumunu kullanıyorsun?

      Sil
  4. Ise yaramamasina uzuldum. Bu markanin soyucu pedlerini merak ediyorum ben, ama 30 tanesi 100 euro civarinda. Biraz tuzlu bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok pahalı o yüzden somut sonuçlar gömek istiyorum ama maalesef olmadı.

      Sil
  5. Çok umutla okumaya başladım ama hüsranla bitti:( Kore markalarında da çok yaygın c vitamini. OST nin 21.5 u hatta baya methediliyor. Ben de kışın denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tecrübemi tarif etmişsin gibi olmuş. Asyalılar cilt aydınlatma konusunda uzman gibi geliyor bana. Denersen tecrübelerini okumaktan memnun olurum.

      Sil