1 Mayıs 2014 Perşembe

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan



Bugün konuğum nadide bir parça.Sizin de saçlarınız çabuk yağlanıyorsa farkındasınızdır bize göre şampuan çeşidi çok az. Varsa yoksa yıpranmış, cansız, kuru, hacimsiz saçlar. Sanki saçların illaha bir kuruluk sorunu olması gerek. Benim gür, canlı, kalın telli ve hacimli, üstelik parlak saçlarım var. Ama çabuk yağlanıyor ve arada kepekleniyor :)

10 yıldır döne dolaşa kullandığım Elseve şampuan yerine bir değişiklik de olsun, biraz daha doğal bir ürün deneyeyim, beğenmezsem mis gibi Elseve'im var diyerek Yves Rocher'in Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan'ını aldım. İçeriğindeki organik ısırgan otu ile saçları arındırmayı, silikon içermemesiyle de saçları ağırlaştırmamayı vaad ediyor.Hep yağlı ciltlere yönelik cilt ürünlerinde görmeye alıştığım ve etkisini sevdiğim salisilik asit ise dikkatimden kaçmadı. Üstelik paraben de içermiyor.


Hemen bendeki etkisini söyleyeyim, saçlarımı nispeten kurutup sertleştiren Sebamed şampuandan sonra saçlarıma çok hafif geldi. Bu bana vız gelir diyerek saçlarım daha 48 saat olmadan yağlandı. Hiç böyle bir şey görmemiştim kendimde. Saçlarımın şampuan değişikliklerine aşırı tepki verdiğini bildiğimden biraz sabrettim. İki günde bir yıkayarak iki hafta daha devam ettim. Saçlarımın artık o kadar da çabuk yağlanmadığını gözlemledim. Şu an altı haftadır kullanıyorum ve artık saçlarım üç güne kadar dayanıyor. Hoş ben yine gün aşırı yıkıyorum.

Beraberinde saç kremi de kullandığımdan yumuşaklığını sadece Yves Rocher şampuana atfedemem ama bence saçlarımı da yumuşattı. Ben saçların akıcılığı, yumuşaklığı ve yağlanmaması açısından Elseve'in çok daha iyi iş çıkardığını düşünüyorum, üstelik fiyatı da yarısı kadar.

Yine de bu ürünü aldığıma memnunum ve kullanmaya devam ediyorum. Çünkü sıcak yaz aylarında her gün saçlarımı yıkıyorum ve alışkanlıkla (sonuç daha güzel oluyor bence) hep iki kere şampuanladığım için saçlarım (dipleri değil) kuruyabiliryor. Daha hafif etkisiyle Yves Rocher tam yaz aylarında kullanabileceğim bir şampuan.


Kokusu çok tanıdık, küçükken annemin kullandığı sabunlardan birine benziyor ama hangisi bilmiyorum. Ben sevdim. Koku hafif ve kuruttuktan sonra saçta kalıcı değil. Koku hassasiyeti olanlar kullanabilir belki. Sarımsı şeffaf bir jel formunda. 300 ml.lil şişede satılıyor. Bir şişe bana üç ay yetecek gibi görünüyor. İçinde yapay köpürtücü olmadığından diğer şampuanlara göre daha az köpürüyor. Ben de alıştığım temizlik için daha çok ürün kullanıyorum. Ambalajı fena değil ama bakalım şampuan azalınca o küçük kapağın üstünde nasıl baş aşağı duracak veya durabilecek mi?

Özetle saçlarınız aşırı yağlı değilse ama çabuk yağlanmasından da hoşlanmıyorsanız, saçınızı sık yıkıyorsanız, nispeten doğal bir ürün arıyorsanız bu şampuanı gönül rahatığıyla denebilirsiniz.

10 yorum:

  1. Azalınca baş aşağı durmuştu. Ancak ben kenarlarına düşer falan diye saç kremlerimi falan koymuştum.

    YanıtlaSil
  2. Bir şekilde idare edeceğim ama şunu düz kapaklı yapsalar olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni aldım bu şampuanı fena değil gibi tabi gerçek etkilerini 1 aylık kullanımdan sonra göreceğiz :)

    En azından insan saçını silikon ve paraben içermeyen nispeten daha iyi içerikli bir şampuanla yıkadığını hissediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de içeriği en önemli artısı ama biraz daha ucuz olabilirdi diye düşnüyorum çünkü çok üstün bir ürün de değil.

      Sil
  4. Çok başarılı bir ürün olabilir ama yağlı saçlar için Saç Bakımı hatta yağlı ciltler içinde Cilt Bakımı yapıldığında yağ oranını düşürüyor ama normal ve kuru cilt ve saçlara sahip kişiler bunun bilincinde olmadan kullandığında cilt sorunları oluşmazmı?
    http://senlemoda.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette uygun ürün kullanılmazsa oluşabilir. Saç derisinde kuruluk kepeklenmeye, saçlarda sertliğe yol açabilir. Uygun ürün kullanılmaya başlayınca kısa zamanda sorunlar geçer diye düşünüyorum.

      Sil
  5. Yağlı saçlar için no poo öneririm :) Bloğunuz çok güzel benim bloğa da beklerim :) Bu da no poo uygulaması :)
    http://meraklimelahatindunyasi.blogspot.com.tr/2014/12/no-poo-clgnlg.html

    YanıtlaSil
  6. Ben bugünlerde almayı düşünüyorum bu şampuanı ama yağlı değil saçlarım bana uygun değilmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sert, çok arındırıcı bir şampuan değil. Bence normal saçlara uygun olacaktır.

      Sil
  7. Bu şamnpuanın bitkisel kokusu kimyasal kokusu biraz beni rahatsız ediyor onun dısında tercih edilebilir :) ben de beklerim :)

    YanıtlaSil