7 Mayıs 2014 Çarşamba

Figs & Rouge Lip Balm (Coco Rose)


Dudak balmlarını sevmeyen var mı? Ben de BURADA yazdığım alışverişim sırasında Figs & Rouge markasının bu tüpteki dudak balmını gördüm ve alıverdim. Ürünü almamda iki önemli etken vardı: Birincisi şunun sevimliliğine bakar mısınız? İkincisi de kutusundan da gördüğünüz üzere %100 saf ve doğal olduğu iddiası. 

Madem öyle ürünün içeriğinden başlayalım. İçindekilerde petroleum yok. Paraben de göremiyorum. Yalnız citral, limonene ve linalool öyle çok uslu çocuklar da değil. Üstüne kocaman 100% Pure & Natural yazılan bir ürünün içeriği bence daha temiz olabilirdi.


Bu balmların birkaç çeşidi var. Benim deneme imkanım olmadığı için çok kırmızı durmasın, biraz ışıltı ve pembelik versin yeter diyerek Coco Rose adındaki bu açık pembe olanını seçtim.  Dudağımda hiç beklediğim gibi sonuç vermedi. Balmın içindeki parıltılar baya baya sim gibiymiş. Balm da koyu kıvamlı olunca dudağım renkleneceğine dudağımın rengi açıldı. Ne pırıltılarının iriliği ne de dudağımda vazelin sürülmüş görüntüsü bırakması hoşuma gitmedi.


Bu ürünü kullanmak da kolay değil. Maalesef Figs & Rouge'un sayfasında görülebilen aplikatörlü balmlar burada satılmıyor. Teneke kavanozda olanları da ben hijyenik bulmadığım için almadım. Ama bu da pek hijyenik ve kolay uygulanır değil. Belki parmaklarınızı ürünün içine sokmuyorsunuz ama balmı dudağınıza parmağınızla yaymanız lazım. O vazelin sürülmüş gibi dediğim görüntüyü de giderebilmek için iyice yedirmelisiniz. Bunu da her ortamda yapmak temizlik açısından mümkün değil. Bu yüzden bu balmı iş yerimdeki çekmeceme koydum, elim yıkadıktan sonra uyguluyorum. Kesinlikle yolculukta yanıma alacağım bir ürün değil. Ayrıca aynasız uygulamak da çok zor.


Bu balmdan çok çok çok az bir miktar almanız yetiyor, hatta fazlası kötü görünüyor. Bu yüzden çok bereketli bir ürün olcağını düşünüyorum. Balm çok koyu kıvamlı, ama cilt ısısında biraz daha yumuşuyor. Ürünün adı dudak balmı olsa da aslında çok amaçlı bir ürün. Cildinizde nerede yoğun nemledirme ihtiyacı varsa orada kullanabiliyorsunuz. Aslında bu açıdan süslü bir vezeline benziyor. Tabi bir de içinde petrol ürünü ve hayvansal içerik bulunmaması var ki, vazelinden çok önemli farklar bunlar.

Ben bu ürünü aldığıma çok pişman değilim. Çok isteyerek almıştım ama beklentilerimi karşılamadı. Performansına göre fiyatının çok fazla olduğunu düşünüyorum. Çok kuru dudaklarım olmadığını da dikkate alarak nemlendirmesi benim için iyi diyebilirim. Sevimli ambalajı ve nispeten temiz içeriğiyle sevilebilir aslında ama piyasada çok daha iyi ürünler var. Tavsiye ediyorum diyemem.

2 yorum:

  1. Kabida ne güzel gözüküyor, keske performansida daha iyi olsaymis :)

    Ay birde canim su kelime dogruluma olayini belki farkinda degilsindir kapatirsan daha kolay olur yorum yapmak, üc kere yanlis girdim bir türlü okunmuyor zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef böyle farklı ürünleri denemeden bilemiyorsun. Yine de çöpe gidecek bir ürün değil, ofiste kullanıyorum.

      Doğrulamayı kapattım :)

      Sil