21 Ocak 2015 Çarşamba

Giovanni 2chic Ultra Sleek Blow Out Styling Mist



Kalın telli ve gür saçlarım var. Her banyodan sonra, yaz kış makine ile kurutuyorum yoksa hasta oluyorum. Kurutma sırasında saçlarım zarar görmesin ve şekillendirmeye dirençli olan bu kalın telli saçlar elektriklenmesin diye bir ürün arayışındaydım, yaklaşık iki aydır her kurutma seansında Giovanni 2chic Ultra Sleek Blow Out Styling Mist kullanıyorum.

Bu ürünün 4 vaadi var: saçları ısıdan korumak, nemlendirerek hacim kazandırmak, düğümleri açıp saçın kolay taranmasını sağlamak, kabarmayı, elektriklenmeyi önlemek. Saçlarım zaten pek düğümlenmez ama bu ürünün saçımın taranmasına fazladan bir katkısı olmadığını düşünüyorum. Bu spreyin saçıma nem verdiğini de sanmıyorum. Saçları yumuşatmıyor hatta saç uçlarını sertleştiriyor demeyeyim ama böyle hıtır hıtır yapıyor, sanki saç tellerim daha da kalınlaşmış gibi. 

Geriye kaldı diğer iki vaadi. Isıdan koruma konusunda memnunum diyeyim. Bir ürünün saçı ısıdan gerçekten koruyup korumadığını yüksek sıcaklıkta maşa yapmıyorsanız nasıl bilebilirsiniz ki? Diğer yandan sprey kullanıyorum yine de saçım çok yıprandı, yanık kokusu geldi, saçlarım kurudu gibi bir durumum yok.


Bu ürünün en sevdiğim özelliği elektriklenmeyi alması. Benim minik saçlarım her kurutmadan sonra havaya kalkar başımın çevresinde gri bir hare oluştururdu. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri bu çok azaldı. Elektriklenmeyi engellemek için saçımı makineyi aşağa doğru tutarak kurutuyorum bu da saçımın kafama yapışmasına neden olur. Şimdi saçım da o kadar sönmüyor sanki. Ayrıca saçımın kurutma sırasında daha kolay şekil aldığını, bu şekli gün boyu daha iyi koruduğunu düşünüyorum.

Giovanni 2chic Ultra Sleek Blow Out Styling Mist 118 ml.lik bir sprey şişede bulunuyor. İndirimli aldığımı, buna rağmen fiyatının pek uygun olmadığını hatırlıyorum. Yine de bu para bu ürüne çok değil bence. Öncelikle çok az ürün kullanmak yetiyor. Şişenin üzerinde de az ürünün kullanın diyor. Benim gibi kokusuna kapılıp çok ürün kullandığınızda o ''hıtır hıtır'' dediğim his artıyor. Uzun (çok uzun değil) saçlarıma 5-6 fıs sıkıp taramam yetiyor. Bu yüzden gördüğünüz gibi iki ayda ürünün üçte birini bile bitiremedim.


İçinde keratin ve argan yağı olduğunu söylüyor. Saçlarımı ağırlaştırmadı ve yağlandırmadı. Argan yağlı ürünlerdeki o ''nutty'' koku bu üründe de var. Çok güzel değil ama çok doğal bir koku bu yüzden ben seviyorum. İçeriğini aşağıda görebilirsiniz. Bence oldukça temiz içerikli bir ürün. Sprey başlığından da çok memnun olduğumu söylemeliyim. Farklı açılarda tutarak kullanılabilen, ürünü çok ince şekilde gerçekten ''mist'' gibi püskürten bir şişesi var.

Özetle, elektriklenmeyi azaltıp saçların kolay şekil almasını sağlayan; aynı zamanda ısıdan da koruduğunu ümit ettiğim kullanışlı ambalajlı bir ürün. Bitince tekrar alabilirim ama şart da değil. Bu ürün olmadan yaşayamam, saç bakım rutinimi tamamen değiştirdi diyemem. Isıdan koruyucu sprey kullanan biriyseniz tavsiye ederim ama kullanmıyorsanız da gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder