29 Ocak 2015 Perşembe

Maybelline Color Tattoo 24 Hr Krem Far (65 - Pink Gold)


Günler kısaldığı için gün ışığından yararlanarak fotoğraf çekemiyorum. Bu yüzden de makyaj ürünlerinin yorumunu yapamıyorum. Yapay ışıkta bile rengini, duruşunu belli edecek bir ürünle bu gidişe bir son verebilirim diye düşündüm. Maybelline'in Color Tattoo 24 Hr serisi krem farları çok popüler. Bronz renk kadar olmasa da 65 numaralı Pink Gold da çok kullanılıyor.

Pembeyi göz makyajında çok kullandığım için bu seri hakkında övgüleri duyunca ben de Pink Gold rengibi alıp kullanmaya başladım. Övgülerden ilki farların 'dövme gibi' kalıcı olmasıydı. Ben yağlı göz kapaklarıma krem farlarının kalıcı olmayacağını düşündüğüm için hiç krem veya kalem var denemiyordum. Bu ürüne bir şans verdim ve pişman da olmadım. Gerçekten de ürün çok kalıcı. İlk uyguladığınız andan itibaren sabitleniyor ve makyaj çıkarıcıdan başka hiçbir şey onu yerinden oynatamıyor.


Bu farın baz olarak kullanılabileceğinden de bahsedilmiş bloglarda. Ürün kalıcı olsa da benim göz kapaklarımda çizgilere doluyor. Ayrıca çok parlak bir far olduğu için üstüne toz farla makyaj yapmaya müsait değil. Bu yüzden baz olarak kullanılabileceğini düşünmüyorum. Çizgilenmeyi önlemek için bu farı başka bir far bazıyla kullanıyorum. Bu nedenle benim için diğer farlarımdan daha pratik bir far da değil. 

Rengine neden Pink Gold demişler bilmiyorum. Bu far metalik, gümüş ışıltılar içeren soğuk bi pembe. Parlak, ışıltılı farları sevmiyorsanız bu far size göre değil. Ben de bu farı daha çok akşamları ve hafta sonları kullanıyorum. Nadiren pembe gömlek giydiğimde çok çok sade bir makyajla birlikte işte kullanıyorum. Her seferinde de gümüş renkli bir kalemle tamamlıyorum.


Bu farı parmakla uygulamayı tercih ediyorum. Çünkü ten ısısıyla daha güzel uygulanıyor sanki. Ayrıca ten hamlede yoğun renk sağayabiliyorum. Parmakla uygulamanın tek kötü tarafı göz pnarlarına, göz kapağının üstüne filan bazen çok bulaştırmam. Ürün hemen sabitlendiği için bulaşan kısımları temiz parmaklarla silmek veya dağıtmam mümkün değil, ancak makyaj temizleyiciyle düzeltilebiliyor. Fırçayla uygularken renk yoğunluğunu sağlamak için birkaç kez üstünden geçmek gerekiyor. Ayrıca bana fırçayla sürünce ışıltılar daha parça parça, daha metalik duruyormuş gibi geliyor. Yukarıda hem parmak hem de fırçayla sürülmüş halini görüyorsunuz. Aralarında hafif bir fark var ve ben parmakla sürümünü daha çok beğeniyorum.

Bu ürünü kullanmaya başlayalı 8 aydan fazla oldu. Hala en ufak bir kuruma belirtisi yok. Ambalajı gayet güzel. Tek kötü tarafı ağır olması.

Maybelline Color Tattoo 24 Hr krem far benim için olmazsa olmaz bir ürün değil. Rengini, duruşunu, kalıcılığını seviyorum. Uygulama hatalarının zor telafi edilmesi, çizgilere dolması, bazsız kullanılamaması benim için eksi tarafları. Her gün kullanabileceğim sür-çık farlardan değil ama severek kullandığım farklı bir far. Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder