4 Şubat 2015 Çarşamba

Essence Like a Trip to New York EDT


Essence'in makyaj malzemeleri çok popüler ama bir de parfümleri var. Onlardan biri de Like a Trip to New York. Bu minik parfümü işyerindeki masamda bulundurmak için aldım. Çantada taşımak için de ideal boyda. 10 ml.lik bu parüfümün 50 ml.lik tam boyu da var. 10 ml.lik ambalajdaki parfüm 10 liraya satılıyor. Gratis veya Rossmann'da bulabilirsiniz.

Boyu ve fiyatı (ben aldığımda %50 indirimdeydi) nedeniyle kokusuna bakmadan sepete almıştım. Ucuz ve genç işi parfümlerde aşırı şekerli ve meyveli kokular popüler olduğundan bu parfümün çiçek ve narenciye notaları taşımasına sevindim. Çok hafif, ferah, iç açıcı bir koku. Pek karakterli veya katmanlı diyemeyeceğim ama zaten bu parfümden böyle bir beklentide de olmamak lazım. Gündüzleri özellikle de yaz aylarında harcıalem kullanmak için güzel bir koku bence.

Başka yorumlarda odunsu notalardan da bahsedilmiş ama ben baz notaları hissedemedim çünkü ürünün kalıcılığı çok az. Hafif bir koku ve edp değil, edt. Yine de biraz daha kalıcı ve hissedilir olmasını beklerdim. Essence Like a Girls' Night Out bence daha kalıcı, en azından benim tenimde. Bitirdiğimde Selin'in Migroslarda satılan kolonyalarından kullanmayı düşünüyorum.


2 yorum:

  1. selam bloğunu yeni keşfettim :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloglarımız adaş gibiymiş. Hemen izlemeye başladım :)

      Sil