18 Şubat 2015 Çarşamba

H2O+ Spa Softening Mint Foot Rub


Bugün hakkında karışık duygular içinde olduğum bir ürünü anlatacağım: H2O+ Spa Softening Foot Rub (Yumuşatıcı Naneli Aya Kremi). Yüzüm yağlı vücudum normal olsa da ayaklarım ilginç şekilde kurudur. Topuk çatlatan cinsten değil ama çarşafa sürtündüğünde rahatsızlık veren, gerginlik ve yanma hissi veren cinsten bir kuruluk. Bu yüzden vücudum için losyonları tercih etsem de ayaklarım için kremleri/butterları tercih ediyorum. Naneli olanlarsa favorim. Yanan ve yorgun ayaklar için nane ve mentolden daha güzel bir şey yok. Bu yüzden naneli, krem formunda ve paraben içermeyen bir ürün araken H2O+ Spa serisinden bu ürünü aldım. 3 aydır kullanıyorum ve sıra yorumlara geldi.


Öncelikle ambalajı harika. Baş aşağı durduğu için ürün azalsa da sorun olmuyor. Tüp hem hijyenik hem pratik. Ambalajın dizaynı ve şeffaf olması da hoşuma gidiyor.

Gerçekten naneli bir ürün. Ayakları tatlı tatlı serinletiyor. Kokusu Vicks'in güzeli gibi, bazen ayaklarımı kremlerken genzime dolduğunu, burnumu açtığını hissediyorum. Kokusu biraz daha az olabilirmiş ama çok da rahatsız olmuyorum. Siz keskin kokuları sevmiyorsanız uzak durun.

Kesinlikle yağlı veya yapışkan değil. Kıvamına göre çok çabuk emiliyor. Nemlendirmesi orta seviyede. Kuruluk sorunu olmayan veya hafif olanlar için yeterli gelecektir. Ben biraz daha nemlendirici olmasını beklerdim. Kremi hergün değil sadece banyodan sonra kullanıyorum. Böyle bir üşengeçlik yapmayıp günlük olarak kullandığımda nemlendirmesi bana da yeterli geliyor.


Ürünün benim için en büyük eksisi paraben içeriyor olması. Ürünlerimin içeriğine dikkat etsem de sırf paraben var diye çok sevdiğim bir ürünün üstünü çizmem. H2O+ kremin sorunu ise internet sitesindeki içerik listesinde paraben yazmaması ama ürünü aldığımda gördüm ki içinde butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben,methylparaben ve propylparaben var. Ürünü internetten aldığım için fark ettiğimde iş işten geçmişti.  Bilseydim belki alırdım belki almazdım ama bilmeye hakkım vardı diye düşünüyorum.

120 gramlık ortalamadan büyük bir ürün. Buradaki yazımda anlattığım alışverişimde yurtdışından yaklaşık 25-30 liraya almıştım. Türkiye'de de H2O+ markasını Boyner satıyor ama şimdi baktım çok az ürünü var görünüyor.

İçindekiler
Nemlendirme için günlük kullanım gerektirmeyen, içeriği daha temiz bir krem istediğim için tekrar almayacağım. Şu an keyifle kullanıyorum ama The Body Shop Peppermint Cooling Foot Rescue Treatment'in bana daha uygun olduğunu düşünüyorum. Eğer içerik hassasiyetiniz yoksa ve orta seviyede nemlendirme sizin için yeterliyse H2O+ Spa Softening Mint Foot Rub kokusu, ambalajı ve yapısıyla sizi memnun edecek bir ürün olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder