20 Temmuz 2014 Pazar

Panetene Aqua Light Saç Kremi


Bugün aylardır düzenli şekilde kullandığım, ne zamandır kullandığımı hatırlamadığım ve en az bir o kadar zaman daha kullanacağım bir üründen bahsedeceğim: Pantene Aqua Light Saç Kremi.

Özlediğim ürünler yazısında bahsettiğim gibi yıllarca L'oreal Elseve'in çabuk yağlanan saçlar için olan saç kremini kullandım. Sonra bir gün elimdeki ürün bitti ve haftalarca aramama rağmen bir daha yenisini bulamadım. En sonunda hem saçları ağırlaştırmadığını iddia eden hem de fiyatı 10 liranın altında olan 400 ml.lik bu dev saç kremini aldım. Beklemediğim kadar da memnun kaldım. 

Dayanıklı, işlem görmemiş saçlarım olduğundan saç kreminden çok fazla onarıcı, yumuşatıcı, parlatıcı özellik beklemiyorum. İki isteğim var; en önemlisi saçlarımı ağırlaştırıp çabuk yağlandırmaması, ikincisi ise saç uçlarını yumuşaratarak daha hoş görünmesini sağlaması. Bu ürünü de saçlarım çabuk yağlandığı için diplere değil sadece saç uçlarına uyguluyorum. Uygularken tam kararında ürün kullanmaya çalışıyorum. Yalap şap uygulayıp duruladığım zaman istediğim sonucu alamıyorum haliyle ama saçlarımı öne ve arkaya eğerek iki elimle kurularmış gibi hareketler yaparak ürünü iyice yedirdiğimde sonuç tam istediğim gibi oluyor. Kremi fazladan bekletmeme gerek kalmıyor. Hem saçlarımı ağırlaştırmıyor hem de yumuşak, canlı saçlarım oluyor.

Özellikler, kullanım, içindekiler.
Saçımı en son 19 ay önce kestirdiğim ve hala saçlarımın kırıkla dolu olmadığı düşünülürse ben saçı besleyip koruma özelliğinin de hiç fena olmadığını düşünüyorum. Elbette boya, maşa, fön gibi işlemleri sık gören saçlar için yeterince güçlü olmayabilir. Saçımı durularken parmaklarımla tarıyorum, düğümlerin çoğu açılıyor. Diğer yandan özellikle dolaşan ve zor açılan bir saçınız varsa bu saç kreminin sizin için ortalama bir saç kreminden fazla bir performans sergileyeceğini sanmıyorum. Ürün ince telli saçlar içinmiş, ben aldıktan çok sonra fark ettim bunu. Oysa benim saçlarım kalın telli :) Hiç sorun olmadı, zaten ince telli saçlar için demelerinin nedeni saçı ağırlaştırmaması sanırım.

Saç kreminin kullanım hızı saçınızı yıkama sıklığınıza ve saç boyunuza göre değişse de ben uzun süre gideceğinizi düşünüyorum. Ben Pantene Aqua Light Saç Kremini ne zamana almıştım unuttum! Ocak ayından önce olduğuna eminim... hımm sanırım son baharda almıştım. Şu an ürünün yarısına ancak geldim. Her halükarda bu saç kreminin en az bir yıl yeteceğini düşünüyorum. Zaten dediğim gibi fiyatı çok çok uygun.

Saç kreminin hafif, ferah bir kokusu var. Kullandığınız gün saçınızda kalıyor, daha sonra çok hafifliyor ancak burnunuzu dayadığınızda kokuyu alabiliyorsunuz. Benim için ideal. 

Baş aşağı duran ve kolayca sıkılabilen bir şişesi var. Kullanımı çok kolay. İçeriğini yukarıda görebilirsiniz. Uygun fiyatlı bir market ürününden nasıl bir içerik beklerseniz öyle.

Ben bu ürünü tekrar alabilirim ama hemen değil. Aylarca kullandıktan sonra başka ürünler de denemek isterim. Yine de Elseve'in kremi tekrar piyasaya çıkmadıkça dönüp dolaşıp geleceğim krem bu olacak. Fiyat-performans oranını beğendiğim güzel bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder