19 Mart 2014 Çarşamba

New York Color Kiss Gloss (531 City Sorbet)


Dudak parlatıcılarının seveni de sevmeyeni de çoktur. Verdiği pürüzsüzlük ve parlaklık bir yanda, zayıf kalıcılıkları ve yapış yapış olması diğer yanda. Uzun zamandır dudak makyajı kullanmıyordum ama geçenlerde Bugün Aldıklarım - 3 yazısında anlattığım gibi ani bir kararla dudak parlatıcısı aldım. Araştırmadım, detayına bakmadım, Watsons'ta rengi hoş görünen ve fiyatı da uygun olan New York Color Kiss Gloss'un 531 City Sorbet rengini attım sepete. O günden beri de çok kez kullandım. Şimdi de sıra yorumlarıma geldi.


Ürün 9,4 ml.'lik, yumuşak plastikten, şeffaf ve ucu da aplikatörlü bir tüp şeklinde. Uygulamak gayet kolay. Ürünün kıvamı da yerinde olduğu için tüpü azıcık sıkarak miktarı ayarlamak da kolay. 

Parlaklığı süper. Hem içindeki küçük ışıltılar hem de ürünün jel kısmı yağlı bir görüntü vermeden çok güzel parlaklık veriyor. Tüpteyken parlatıcının rengi tam bir pembe. İçinde ne somon ne mor ne de başka bir renk var, capcanlı bir pembe. Net olarak belli olması için aşağıda beyaz peçete üstünde deneme sürümü yaptım. Gördüğünüz gibi sürüldüğünde uçuk pembe bir renk veriyor. Benim dudaklarım koyu renk olduğu için rengi belli olmuyor ama dudaklarımın renginin daha canlı görünmesini sağlıyor. Dudak rengi açık/soluk olanlarda hoş bir pembe ton görüleceğini düşünüyorum. 


NYC Kiss Gloss'un da kalıcılığı diğer parlatıcılar gibi; eğer yiyip içmezseniz iki-üç saat dayanır. Yapışkan his konusunda da pek artısı yok. Saçlarınız yine dudaklarınıza yapışıyor yani :) Ürünün nemlendirme, koruma gibi bir özelliği de yok. Hatta ben dudaklarımı korumak için parlatıcıdan önce güzelce kremliyorum. Bunların hepsi bir yana benim rahatsız olduğum şey dudakların birleşme çizgisine zamanla beyaz iz bırakması. Dudak kremi olsun, parlatıcı oldun bu kalıntı görüntüsü korkunç bence. Bakımlı, süslü olalım derken pasaklı görünmek… resmen paranla rezil olmak gibi.




Parlatıcının kokusu pek güzel, limonlu şeker gibi kokuyor. Tadıysa yok, yağlı tatsız bir his bırakıyor. Açıldıktan sonra 24 ay dayanıyormuş. Bence gayet iyi. Zaten dudak parlatıcısı/kremi türündeki ürünler hiç birmez. Ya kaybolur ya da yenileri gelir, eskiler gözden düşer. 

Özetle ben NYC Kiss Gloss'u aldığım için pişman değilim. Sevdiğim tarafları var, ara ara da kullanıyorum. Ama tekrar alır mıyım derseniz almam. Çok uygun fiyatlı bir ürün olsa da daha kalıcı ve iz bırakmayan bir parlatıcıya daha çok para verebilirim.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder