11 Mart 2014 Salı

Carolina Herrera 212 NYC


Herkesin çok sevdiği parfümleri vardır. Onun yeri ayrıdır, hep ondan tuvalet masalarında bir tane bulunsun isterler. Hatta başkalarının da aynı parfümü kullanmasını garipserler, öyle benimsemişlerdir. Carolina Herrera'nın 212 NYC'si de benim içi öyle mi bilemiyorum ama şimdiye kadar kullandığım parüfmler içinde buna en çok yaklaşan oldu.

Carolina Herrera'nın NYC serisinden 212 genç ve modern bir kadın için tasarlanmış. Taze, çiçeksi, hafif ama kalıcı ve belirgin bir koku. 212 çiçeksiliğini üst notalardaki bergamot ve portakal çiçeğinden alıyor. Orta notalardaki yasemin ve zambak bu etkiyi güçlendiriyor. Çiçelerin ardından parfüm dünyasının en bilindik alt notaları misk ve sandal geliyor. Bütün bu çiçeklere ferahlık ve neşe ekleyen mandalina/portakal da alıyorum bu kokudan. Frehalığı ve çiçeksiliği yaz günlerini hatırlatıyor, belki de bu yüzden ben bu parfümü yaza yakışıtırıyorum. 


Kalıcılığı orta uzunlukta olan bu parfümü az miktarda sıkmanız yeterli oluyor. Ben hem gece hem de gündüz kullanımına uygun olduğunu düşünüyorum ama sanki gündüz kullanımı daha ağır basıyor. 

Bir de yaz-kış meselesi var tabi. Ben kışa uygun denen parfümleri genel olarak fazla baygın buluyorum. Bu yüzden şekerli olmadıkça parfümlerde yaz-kış ayrımı yapmıyorum. 212'yi bu yüzden yaz kış ayırt etmeden kullanıyorum. Yalnız bitti ve ben de önümüz yaz diyerek 212 Summer'ı aldım. Daha şekerli, daha yaz kokusu.


Şişesi de dikkatinizi çekmiştir. İki yuvarlak cam şişe metal bir silindirle birleşiyor. Çok şık bence. Üstelik de çok sağlam. Resimde gördüğünüz yoğu renk çizgiler şişenin elimden düşüp dolabın metal aksamına çarpmasıyla oluştu. Kıvılcım çıktı, gözlerime inanamadım ama şişeden yanık kokusu da gelince emin oldum. Buna rağmen kırılmadı yani. Normal şişeler gibi dikine de koyabilirsiniz. Öyle kullanımı daha kolay.

Resimde gördüğünüz 100 ml.'lik boyu. Parfümün 60 ve 30 ml.'lik olanları da varmış, 30 ml. boyundakine Türkiye'de ve havaalanlarında hiç rastlamadım. 150 ml.lik deodorant spreyi ve 200 ml.'lik su bazlı vücut losyonu da üretiliyor. Ben free shoptan almıştım çok zaman oldu fiyatını unuttum ama hepsiburada.com'da güzel bir indirimle satılıyormuş. Düşünürseniz oraya da bir bakın ;)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder