9 Mart 2014 Pazar

Kadınlar Günü, İndirimler ve Yolculuk

1857 yılında daha iyi çalışma şartları için greve giden 40 bin kadın dokuma işçisinden 129'unun polis müdahalesi sonucu ölmesi bugün 8 Mart Emekçi Kadınlar Günü olarak kutlanıyor. Emekçi Kadınlar Günü bir gün gecikmiş olsam da çalışan, üreten, ataerkil düzende var olma savaşı veren tüm kadınlara kutlu olsun. Dilerim 8 Mart'ta yapılmış olan etkinlik, yayınlar, paylaşımlar kadına yöneltilen şiddetin korkunçluğu, kadın emeğinin değeri ve kadın hakları konusunda biraz olsun zihinleri aydınlatmıştır.

Günün anlam ve öneminden bağımsız hatta sanki onunla dalga geçer gibi bir şey oluştu; 8 Mart'ta kadın ürünlerinde indirim yapmak… Emekçi Kadınlar Günü'nde ben de kapitalizmin oyununa geldim resmen. Aldıklarıma Gratis'ten %50 indirimli aldığım The Balm ürünleriyle başlayayım.


* The Balm Tall, Dark & Handsom Maskara: Daha önce şurada maskara maceramı yazmıştım. En son Max Factor Calorie 2000'in topaklanma ve yapıştırmasından bıkmış yeni bir maskara arayışına girmiştim. The Balm aklımda yoktu ama %50 indirimi görünce, kirpiklari ayırma ve uzatma iddiasındaki bu suya dayanıklı olmayan rimeli aldım gitti. İçerdiği panthenol, zeytin mumu ve pirinç mumu ile topaklanma da yapmıyormuş. Hala acaba The Body Builder maskarayı mı alsaydım diye düşünmüyor değilim. Fiyatı 16,25 TL

* The Balm The Balm Girls Ruj (Mia Moore): Dudaklarım koyu renk olduğundan nude, açık pembe, açık şeftali rujlar bende dudak kremi sürmüşüm de beyaz izler kalmış gibi duruyor. Bu yüzden kapatıcı ve kırmızı bir ruj arıyordum. Çok iddialı bir kırmızıymış Mia Moore ama sevdim. Hemen kullandım elbette. Yazısı yakında. Fiyatı 11,75 TL

* The Balm BalmShelter (All American Girl): Bu dudak parlatıcısı/balmını görünce hemen almak istedim. Hem parlatıcı, hem nemlendirici, hem de 17 SPF ile güneş koruması… Şeffaf olan All American Girl'ü aldım. Eğer memnun kalırsam diğer renklerinden de alabilir. Fiyatı 10, 75 TL

* The Balm Sexy Mama Şeffaf Pudra: Yağlı ciltlerin sorunlarından biri; parlama… Yüzümün tamamına bir şey sürmekten hoşlanmıyorum ama yağ emen küreciklerle mat bir görünüm verdiğini iddia eden bu pudraya şans vermeye karar verdim. Önümüz yaz, buna ihtiyacım olacak. Fiyatı 15,45 TL

* Retro Design Defter: Retro şeyleri severim. Bu defter de arka kapağındaki zarf şeklindeki gözü, kırmızı kurdeleden ayracı ve insana neşe veren kapağıyla gözüme girdi. Üstelik dönüşüm kağıdındanmış. Fiyatı 4,25 TL





Bu resimde gördükleriniz de Watsons, Gratis ve Rossman'dan aldığım bakım ürünleri.

* Dirty Works Coconut Scrub: Aslında atalarımızın kese gibi bir icadı varken vücut ovucuya ne ihityaç var!? Keseye üşendiğim zamanlar için iyi bir alternatif olabilir diye düşündüm. Body polish kullanmıştım ama bakalım body scrub nasılmış merak ediyorum. Fiyatı 6,45 TL (Gratis)

* Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi: Garnier'in Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nun kardeşi. Makyaj temizleme suyu gözler için de uygun deniyor ama benim göz bölgem çok hassas ve hemen kaşınıp acıyor. Özellikle suya dayanıklı maskara için bu ürünü kullanmaya karar verdim. Kirpilere bakım yaptığını da iddia ediyor. Bakalım. Fiyatı 6,25 TL (Watsons)

* Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli: Daha önce bu jeli ve Clear&Clean'in jelini kullanmıştım. Bence ikisi de aynı derecede etkiliydi. İçindeki bol alkolle sivilceyi dezenfekte edip kurutuyor. Lüzumsuz bir ürünmüş gibi geliyor ama her yeni bir sivilcemin çıkmaya başladığını ağrımasından anladığımda keşke olsaydı diyorum. Henüz çıkmamış ama ağrıyıp kaşınan sivilce başlangıçlarında gerçekten etkili oluyor bence. Fiyatı 7,25 TL (Watsons)

* Gillette Venüs: Yine önceden kullanıp memnun kaldığım bir ürün. Sonra kullan at olan turuncu saplı Venüs'leri de denedim. Kullan atların da sapı ve başlığı güzel olmasına rağmen çok daha ucuz. Gel gör ki resimdeki Venüs kadar etkili olduğunu düşünmüyorum. %30 indirimli bulmak çok iyi oldu. Fiyatı 13,25 TL (Gratis)

* Purederm Botanical Choice Oxygenerating Bubble Mask (Peach): Yağlı cildimi derinlemesine temizleyecek maske arayışına devam. Fiyatı 1,25 (Gratis)

* Absolute Brightening Essence Mask Tissue: İlginç bir maskeymiş, ıslak mendile benzer bir şey. Ama içeriği hiç de temiz değil. Buna dikkat etmemişim. Bir daha almam herhalde. Fiyatı 2,50 TL (Gratis)

* Rival de Loop Handpeeling: Kış ortasında ellerim bir acayip olmuştu. Kremler işlemiyor gibiydi, donuk bir renk almışlardı. Keseleyerek, vazelinleyerek durumu düzelttim ama biraz zahmetli oldu. Yine aynı şey olursa el peelingini denemek niyetindeyim, %40 indirimi görünce aldım. Fiyatı 3,60 TL (Rossman)




Buradan sonrası indirimsiz ürünlerden oluşuyor. Bunlara ek olarak bir Essence fransız manikür kalemi ve Flormar göz kalemi de aldım ama onları anneme verdiğimden resimleyemedim. Ojeleri de Watsons, Gratis ve Flormar'dan aldım. Solda gördüğünüz gümüş kapaklı kırmızı Alix Avien tam bir hayal kırıklığı oldu. Diğeri ise rengini tek katta bile çok güzel veriyor, beğendim. Shineplus olanın is ebeyaz ve pembesini zaten zevkle kullanıyordum, bunu henüz denemedim ama baharda güzel oolur diye düşündüm. Flormar Icy Top ilginç bir oje, mat beyaz daireler ve çizgiler var içinde. Tırnak üstüne sürülünce tırnakta sebepsiz yere çıkan beyaz lekelere benziyor. Renki bir ojenin üstüne kullanılabilir. Golden Rose renkli simleriyle çok eğlenceli. Yalnız 5 liradan fazlaydı, bana biraz pahalı geldi. Maybelline zaten favori markalarımdan. Bu da çok şeffaf ve pırıltılı duruyor tırnakta. Sugar Crystals rengini bulabilseydim stok yapacaktım ama yoktu. Son olarak şu yazımda bahsettiğim hedefime Essence oje ile ulaştım. Şeffaf açık mavi ojenin üzerine gümüş-mavi pıtıltılar… İki gündür bunu kullanıyorum. Yakında yazısı gelir.



Yarın iş dolayısıyla şehir dışına çıkıyorum. Hafta sonu boyunca da aklımın bir köşesinde hep bu vardı. Yukarıdaki resimde gördüklerinizi de seyahatlerimde kullanmak üzere aldım.

* City Color Mini Far: Tekli far ambalajında dört renk. Bu ürünü bu kadar küçük yere bu renkleri sığdırdığı için seyahatlerde kolaylık sağlar diye aldım. Kalitesi konusunda ciddi endişelerim var, fiyatı da çok acayip :) Fiyatı 1,50 TL

* Benri Kağıt Sabun: Yolda ve gideceğimiz iş yerlerinde çok işime yarıyor. İçeriğinde sulfate, koruyucular gibi hoş olmayan kimyasallar var ama nadiren kullandığım ve duruladığım için içim rahat. Fiyatı 0,98 TL (Gratis)

* Rossman Uyku Gözlüğü: Benim gibi en ufak ışıktan uyanan, ışıkta uykuya dalamayan, odasına kalın lacivert perdeler yaptırıp  akşam bile onları çekip öyle yatan biriyseniz hayatın bazen ne kadar zor olabileceğini biliyorsunuzdur. Ben çözümü uyku gözlüğünde buldum. Bunu görünce çok sevindim tabi. Artık yolda fosur fosur uyuyabilirim. Fiyatı 7,19 TL (Rossman)

* H&M Body Care: 40'ar ml.lik jel, losyon ve scrubdan oluşan bir set. Kasanın önündeydi, ambalajının ve fiyatının cazibesine kapıldım. Yalnız içeriğinde olmaması gereken ne varsa mevcut. Bir kez jel ve scrubı denedim. İyi temizledi, hoş da kokuyordu ama losyonu kullanabileceğimi sanmıyorum :/ Fiyatı 9,99 TL 

* Watsons Diş Seyahat Seti: 50 ml. şeftalili bir diş macunu, küçük başlı bir diş fırçası ve dört tane tekli diş ipinden oluşyor. Ben içindekilerden ziyade kalın ve yumuşak, askılık saplı muhafazası için aldım. Fiyatı 5,99 TL 

Off yazmaktan ben yoruldum, umarım siz okumaktan yorulmamış ilginizi çeken ürünlerle karşılaşmışsınızdır. Bir hafta sonunda bakım ve makyaj malzemesine bu kadar para harcamak bana kendimi suçlu hissettirdi. Uzun süre bir şey almayacağım, zaten ihtiyacım da olmayacak. Yani umarım...

2 yorum:

  1. gratısten the balm hat mam ve balm shelterınden bende kaptım *-*valla


    bloğumda cekılısm var beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ilk The Balm reyonu boşaltılmış indirimde :)
      Blogunu pek beğendim, takibe de aldım ama instagram hesabım olmadığı için çekilişe katılamıyorum.

      Sil