6 Mart 2014 Perşembe

Missha M Perfect Cover BB Cream


Hayatta bir kere fondöten sürüldü yüzüme, o zaman da fotoğraf stüdyosundaydı. Bir makyaj paletinin içindeki ışıltılı pudrayı gece dışarı çıkarken 8-10 kere kullanmışsam kullanmışımdır. Pek pudrayla da aram yok. Mosmor göz altlarımı bile yeni yeni, o da haftada bir gün katapmaya başladım.

Ama benlerimi aldırıp da kızarıklıkları uzun süre yüzümde taşıyacağımı anlayınca bir arayışa girdim. Cildi örten, kapatan makyaj malzemelerine ne kadar mesafeli olduğumu yukarıda anlattım. İşte bb (beauty balm) krem benim bu direncimi kırdı. Renkli güneş kremi de son ana kadar potadaydı ama Missha M Perfect Cover BB Cream galip geldi.

Anlaşıldığı üzere ben bb kreme doğal görünümlü, az zararlı makyaj malzemesi muamelesi yapıyorum. O yüzden önce buradan başlayayım:

Missha M Perfect Cover BB Cream'in 13 - milky beige,  21 - light beige, 23 - natural beige,  27 - honey beige ve 31 - golden beige renkleri var. Ben esmer olduğum için 27 numarayı seçtim. Krem zaten yarı şeffaf olduğu için ten rengiyle birleşiyor, cildinize tamamen kendi rengini vermiyor. O yüzden esmerler 27 numarayı, çok koyu cilt rengi olanlar 31 numarayı, normal ve açık ten renginde olanlar 23 numarayı, çok beyaz tenli olanlarsa 21 numarayı gönül rahatlığıyla kullanabilir. (Elbette bazı ciltlerin sarı bazılarınında turuncu alt tonlara ihtiyacı olabilir ona bir şey diyemiyorum.)



Ben 27 numaranın tenimle sağladığı uyumdan memnunum. İlk sürdüğümde acaba açık renk mi oldu dedim ama kısa zaman sonra cildim kremi emdikçe renği oturdu ve renk farklılıklarının azaldığı parlak bir görünüm oluştu. Kapatıcılığı fondöten ve kapatıcı kullanmaya alışık olanları tatmin etmeyecektir. Ama ben kapatıcılığını da beğendim. Ufak lekeleri kapatırken daha koyu renk veya geniş olanlarıysa silikleştirdi. Krem sürdüğümü bilmeyen arkadaşlarım operasyon izlemin iyileştiğini, artık neredeyse hiç belli olmadığını söyledi. Kremin %100 kapatıcı olmamasının doğallık verdiğini düşünüyorum. Sonuçta kimin gerçekte porselen gibi bir cildi var ki?!

Kremin renk ve görünümüyle ilgili şımarıklık olarak değerlendirilebilecek tek bir şikayetim var. Krem yüzümdeki prüzleri ve pullanmaları örtmek yerine sanki ön plana çıkarıyor. Evet renkleri cildin geri kalanıyla aynı oluyor ama sanki üzerine pudra sürülmüş gibi bir parlaklık da veriyor. Ya da cildin geri kalanı o kadar kusursuzlaşıyor ki bunlar dikkat çekmeye başlıyor, bilemedim. 

Kremin uygulaması da gayet kolay. Nemlendirici sürer gibi sürüyorum ve ne iz kalıyor ne de eşit dağıtmakla uğraştırıyor. Resimde gördüğünüz gibi ince ucuyla krem miktarını ayarlamak ve direk yüze uygulamak çok kolay.

Çok hafif bir kokusu var. Sürüldükten kısa süre sonra artık hissedilmiyor.

Missha M Perfect Cover BB Cream'deki M mat anlamına geliyor. Ben cildim karma/yağlı olduğu için mat olanı tercih ettim. Gerçekten de ilk sürüldüğünde pudralı gibi mat bir görüntü veriyor ama birkaç saat sonra alnım yağlanıp parlamaya başlıyor. Bu sadece kremin suçu diyemem, cildimin de payı var. Ben gözeneklerimi tıkıyormuşum gibi hissettiğimden pudra kullanmıyorum ama bu sorun ince bir pudra geçilerek halledilebilir diye düşünüyorum. 

Kremin kalıcılığı da gayet iyi. Gün sonuna kadar cilde verdiği rengi ve parlaklığı koruyor. Hafif dokunuşlarda bulaşmıyor. Ben yine de pek yüzüme dokunmamaya çalışıyorum.



Benim bu üründen sivilceleri iyileştirmesi, kırışıklıklarımı açması, kızarıklıklarımı geçirmesi, cildimi pürüzsüzleştirmesi gibi beklentilerim yok. Bunlardan bir kısmı bb kremlerin iddiaları arasında ve Missha da istisna değil. Bu etkileri görmek için ürünü düzenli kullanmak gerektiğinden ben bir şey söyleyemiyorum. Açıkçası bu etkiler için de bu kremi kullanmayı düşünmüyorum.

Ürünü seçerken bana en cazip özelliği 42 faktör güneş koruması içermesiydi. Her gün 50 faktör güneş kremi sürmesi iki doktor tarafından salık verilmiş biri olarak kremdeki yüksek koruma faktörü benim işimi çok kolaylaştırdı. Zaten lekelere ve kırışıklara karşı cildinize yapabileceğiniz en büyük iyilik onu güneşten korumak.

Missha M Perfect Cover BB Cream www.misshashop.net  adresinden temin edilebilir. Ben denemek için 20 ml.lik seyahat boyunu aldım. Fiyatı 30 liraydı, kargoyu Missha Shop karşıladı ve ödemeyi de teslim alırken yaptım. Kargo son derece hızlıydı, hiç sorun yaşamadım. Eğer siz de bb krem arayışındaysanız Missha'ya bir şans verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder