3 Kasım 2018 Cumartesi

Uriage Hassas Ciltler Icin Misel Su



Uriage bir Fransız eczane markası. Haliyle misel su urun gamında yer alıyor. Üstelik birçok çeşidi de var. Ben hassas ciltler için olan kırmızı kapaklı Uriage Eau Mıcellaire Thermal olanı seçtim çünkü diğerlerinde parfüm varken bunda yok. Parfümün gözlerimi yaktığını fark ettiğimden beri parfümsüz ürünleri tercih ediyorum. İçeriği şöyle:

AQUA (WATER, EAU) ● GLYCERIN ● PHENOXYETHANOL ● POLOXAMER 184 ● PEG-80 GLYCERYL COCOATE ● CETRIMONIUM BROMIDE ● POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE ● CITRIC ACID

Peki işe yaradı mi derseniz, kısmi olarak. İlk anda gözlerimi yakmasa da durulamazsam bir süre sonra rahatsız ediyor. Günlük olarak cilt makyaji kullanmiyorum. Güneş kremini, allık ve farı çıkarmada ise  bence yeterli. Zaten misel sudan sonra yüzümü jel ile yıkıyorum.

Yalnız rimel için maalesef ayni şeyi söyleyemiyorum. Rimeli çıkarmakta zorlanıyor, Bazen misel suyla ıslattığım pamukları 1 dakika boyunca gözümde tutuyorum ki ovalayarak tüm kirpiklerimi sökmeyeyim. Bioderma misel suyu bence çok daha güzeldi. Nitekim Uriage bitince tekrar ona döndüm.

6 yorum:

  1. Uriage genel olarak sevdiğim bir marka ve misel suyu da iyidir diye düşünmüştüm yazıya başlarken ama sonu beklediğim gibi olmadı :) Teşekkürler yazı için, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Uriage ürünlerini henüz kullanma şansım olmadı. Elimdeki Avene misel su bittiğinde arayışta olacağım ama Bioderma daha başarılı gibi duruyor yorumlarınızdan da anladığım kadarıyla :) Yazı için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene, La Roche Posay, Garnıer, Nıvea, Bıoderma ve Urıage marka mısel su kullandım en cok Bıodermayı begenıyorum. Sız Avene'ı begendınız mı? Cok yumusaktı, cıltte kayıyordu diye hatırlıyorum.

      Sil
  3. Bioderma candır zaten bence de onun yerini tutabilecek bir şey çıkmadı henüz :D Avene termal su kullandım fena değildi ama la roche P daha güzel marka olarak da keza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ilginc, tum misel silar aslinda birbirine benziyor ama nedense Bioderma farkli.

      Sil