15 Kasım 2018 Perşembe

Burts's Bees Narlı Nemlendirici Dudak Kremi


Burt's Bees Moisturizing Lip Balm, minik, bal gibi sarı ambalajlı ve %100 doğallık iddiasında bulunan bir dudak kremi.İçinde balmumu (cera alba), çeşit çeşit dogal bitkisel yağlar, linanol (koyun cildinden ve yününden elde edilen bir yağ) ve linalool (hoş kokulu doğal bir bitkisel alkol) var. Yani doğal ama vegan değil. Paraben ve mineral yağ da içermiyor.

Dudak kremi ambalajının kapağı gibi bordo renkli ama kesinlikle uygulandığında dudağa renk vermiyor. Dudaklarda hafif bir parlaklık bırakıyor ama yağlı yağlı parlamıyor. Zamanla dudak kenarlarına birikmiyor. Rahatsız etmeyen bir kokusu var.

Ben nemlendirmesinden memnun kaldım ama çok kuru dudaklara da sahip olmadığımı belirtmem lazım. Eğer dudaklarınız aşırı kuru veya çatlamış değilse düzenli kullanırsanız işinizi görecektir. Eğer çoktan çatlamış, kızarmış, soyulan dudaklarınız varsa son derece tamir edici olan Bioderma Atoderm Dudak Kremi'ni tavsiye ederim.

Bir tüpte 4,25 g ürün var. Çok yumuşak bir yapısı olmadığından hemen eriyip bitmiyor. Ben 10 ayda hala yarısına gelemedim (ama sadece ofiste kullanıyorum). ABD'de fiyatı 3.3 dolar, ben Fransa'da 5 avro civarına aldım. Ülkemizde ise 30-50 lira civarında satılıyor. Açıkçası ben Türkiye fiyatını biraz fazla buluyorum. Temiz içerikli, işini yapan bir dudak kremi ama çok daha ucuza benzer ürünler bulunabilir, olmazsa evde yapılabilir diye düşünüyorum. Bkz: Ev Yapımı Dudak Kremi

1 yorum:

  1. Burts Bees dudak kremlerini ben de seviyorum ama Türkiye fiyatları bana göre de pahalı... ev yapımı dudak kremi yazsına bakacağım şimdi :) sevgiler!

    YanıtlaSil