19 Kasım 2018 Pazartesi

Barnängen Balans Caring Hand Cream


Barnängen 19. yüz yılın sonlarında Stokholm'de kurulmuş bir markaymış. İsveç sarayına bile ürün sağlamış, kalıp sabunları İsveç'te bir klasikmiş. Şimdi Henkel grubuna ait, marketlerde bulunan bir marka. Daha önce iki kez İsveç'e gitmiş oradaki eczanelerden birkaç ürün almış, rafları bol bol incelemiştim ama bu marka hiç dikkatimi çekmemişti. Fransa'da bir süpermarketten el kremi ararken gördüm ve silikonsuz ve parabensiz olması hoşuma gittiği için aldım.


Barnängen Balans  Caring Hand Cream opak beyaz renkli, hafif kokulu, cilt tarafından çabuk emilen bir krem. Nemlendirmesi bence orta ve yeterli. Yalnız son 10 gündür şeytan tırnaklarıyla başım dertte. Tırnak etleri açısından performansına tam puan veremiyorum maalesef. Ambalajında bu kremin kuru eller için olduğu yazıyor. Bunu biraz iddialı budum. Kuru ve çatlayan ellere sahip olanlara, özellikle kış ayları için bu kremin ambalajı sarı yazılı olan, %5 yerine %7,5 cold cream içeren versiyonu daha uygun olabilir. 

75 ml'lik klasik bir plastik tüpte satılıyor. Fiyatı 3,5 avro. Çabuk emilmesi, gerçekten nem vermesi ve paraben içermemesi hoşuma gitti. Fiyatını da içeriğine ve performansına göre makul buldum. Bir yerlerde karşınıza çıkarsa bir şans verebilirsiniz.

Not, 2 Ekim 2019: Bu el kremi de var mı bilmiyorum ama Barnängen markalı ürünler artık Gratis'te bulunabiliyor. 

7 yorum:

  1. Türkiye'de bulmak zor olabilir belki ama %7,5 cold cream versiyonu aklımda olsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Turkiye'de hic gormedim ama guzel bir urun, akilda tutmaya deger.

      Sil
  2. ilk kez gördüm nerede satılıyor ki :D destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkiye'de satilmiyor sanirim. Ben Fransa'dan aldim. Sanirim Ingiltere'de de satiliyor.

      Sil
    2. Gratis bu markayı getirmiş, belki el kremi de vardır.

      Sil
    3. Watsons da satışı bulunmaktadır🙂

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil