2 Aralık 2018 Pazar

Skin Academy Pure Cleansing Facial Scrub



Yine ülkemizde satılmayan bir ürün ile karşınızdayım. Bu ürünü ve markayı beğendiğim için yazayım burada bulunsun istedim.

Skin Academy ürünlerini İngiltere'de geliştirip Avrupa ve Çin'de üretim yapan, dünyanın dört bir yanında da dağıtım yapan bir marka. Misyonu çok ucuza çok kaliteli cilt bakım ürünleri sunmak.


Ben Skin Academy'ye Danimarka'da rastladım. Peelingim bitmişti. Baktım, Skin Academy Pure Cleansing Facial Scrub'ın içeriği fena değil, Avrupa Birliği'nde üretilmiş, fiyatı da çok uygun (yaklaşık 2,5 avroya denk geliyordu.); alıverdim. Hiç de pişman olmadım.

İçerik listesinden de göreceğiniz üzere Skin Academy Pure Cleansing Facial Scrub SLS içeriyor. Buna rağmen hiç köpürmüyor, cildi hiç kurutmuyor. Tanecikleri fotoğrafta gördüğünüz gibi çok küçük. Cildi hiç yormuyor. Az bir miktar  yetiyor. Renklendirici içermiyor ve kokusuz. Yani gereksiz kimyasallar içermiyor. Zaten içerik listesi çok sade ve kısa. Yağlı ve hassas ciltlere uygun.


Haftada iki kez kullanılması önerilmiş. Ben banyolarda kullanıyorum ve etkisinden de memnunum. 2,5 avro ve bence hiç kötü özelliği yok. Elbette mucize yaratmıyor ama işini yapıyor. Bulabilirsem serinin diğer ürünlerini de almak istiyorum. Dilerim bir gün Skin Academy ülkemizde de satılır ve kolayca ulaşabiliriz.

2 yorum:

  1. Senden böyle farklı markaları okumak çok hoşuma gidiyor. Bu markayı da duymamıştım, ama bundan sonra seyahatlerimde rastlarsam sepete en azından bu peelingi atarım diye düşünüyorum :) Çok teşekkürler tanıttığın için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Bir suredir yurtdisinda oldugumdan boyle farkli markalari yazmaya devam edecegim. Umarim o yazilari da begenirsin.

      Sil