22 Aralık 2018 Cumartesi

Yves Rocher Rahatlatıcı Masaj ve Bakım Kremi


Yves Rocher Nourishing Foot Cream (Yves Rocher Rahatlatıcı Masaj ve Bakım Kremi Kremi - Bu çeviriyi kim yaptı acaba?) ayakları en kuru ayakları bile günlük kullanımla besleyip nemlendirmeyi vaat ediyor. Bu kremde sudan sonra en çok bulunan içerik organik lavanta suyu. Ayrıca bolca gliserin, avokado, makadamia ve hindistan cevizi yağı içeriyor. Bütün bu yağlara rağmen ellerde ve ayakta yağlı bir his bırakmıyor. İnce yapılı bir el kremi gibi cilt tarafından kolayca emiliyor. Nemlendirmesinden memnunum. Yalnız topukları çatlayan, kağıt gibi kuru ayaklar daha yoğun yapılı bir ürünü daha çok sevecektir.

Yves Rocher Nourishing Foot Cream'in çok keskin bir lavanta kokusu var. Lavanta kokusu favorim değildir ama bir yerlerden lavantanın en kolay aroma elde edilen bitkilerden biri olduğunu, o yüzden, örneğin, mangolu yoğurttansa lavanta kokulu ürünlerin daha doğal olduğunu okumuştum. Bu nedenle kremin lavantalı olmasını önemsemedim. Yalnız kokusu gerçekten çok fazla. Üstelik içinde parfüm de var. Eğer lavanta kokusunu sevmiyorsanız veya yoğun kokulardan hoşlanmıyorsanız tavsiye etmiyorum.


Ürünle ilgili dikkatimi çeken bir nokta da üzerinde hamilelerin kullanımına uygun olmadığını gösteren işaret bulunması. Kozmetik ürünlerinde retinol haricinde böyle bir uyarıyı hiç görmemiştim. İçinde ne var da kullanmayın demişler merak ettim. Çok kötü bir şeyse bebek beklemeyenler de kullanmasın, değil mi?

Bu krem 50 ml.'lik bir tüpün içinde satılıyor. Fiyatı 34,90 lira - indirimle daha ucuza alınabiliyor. Ben her ne kadar performansını beğensem de bu fiyatı bu ürün miktarı için yüksek buluyorum. 

Kokusu ve fiyatı nedeniyle bir daha alıp kullanacağımı sanmıyorum. Bundan önce The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue kullanıyordum. Daha uygun fiyatlı ve naneli başka krem bulamazsam sanırım yine ona dönerim.

4 yorum:

  1. Lavantalı şeyleri aşırı severim rahatlatır ayrıca lavantanın mikrop öldürücü etkiside olduğu için dahada çok seviyorum,elimde var ayak kremi bittiğinde bakarım.

    YanıtlaSil
  2. Lavanta kokusunu pek sevmem. Lapitak ayak ürünleri de güzeldir öneririm.

    YanıtlaSil
  3. Bazı bitkiler kas gevşetici olduğu için fazla miktarda tüketildiğinde düşüğe neden olabiliyorlar. Acaba lavantayı da mı YR öyle kabul etti ve gebelerin kullanmaması gerektiğini belirtti? Aklıma bir tek bu geldi :) Yani standart bir kadına etki etmeyen içerik, gebelikte anne-bebek sağlığını tehdit edebiliyor. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil