16 Şubat 2016 Salı

The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue


The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue (Peppermint Onarıcı Ayak Kremi) aslında sadece 1-1,5 aydır kullandığım bir ürün ama daha önce bir tane bitirdiğim düşünülürse yorumlarımı yazabilirim sanıyorum. İlk kavanozumdan yıllar sonra ikinciyi aldığıma göre görüşümün gayet olumlu olduğunu da baştan söyleyebilirim.

Ayaklarım herhalde vücudumun en kuru bölgesi. Aşırı kuruluk problemim olmasa da özellikle banyodan sonra mutlaka kremleme ihtiyacı hissediyorum. Ayrıca bazen ayaklarımda yanmaya benzer garip bir sıcaklık hissediyorum. Kremleyince geçiyor, sanırım derinin kuruyup gerilmesinden kaynaklanıyor. The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue'nun en sevdiğim özelliği de naneli/mentollü olması. Ayaklarımı çok güzel serinletiyor. Özellikle yorgunsam çok iyi geliyor, yorgunluğumu alıyor.

Fotoğraftan göreceğiniz üzere butter formunda bir ürün ama aslında çok ince bir yapısı var. Hemen eriyip dağılıyor. Emilimi kısa zaman alıyor. Yapışkan veya yağlı his bırakmıyor. Yine pembe renkli ve naneli bir ayak losyonu da var The Body Shop'un. Onu da kullandım ama o yağlı ve şişesi de zahmetli geldi bana. Kuruluktan çatlayan topuklara asla yeterli gelmeyecek bir krem ama benim gibi orta-hafif kurulukta bir cildiniz varsa gayet güzel toparlıyor. Yine de intensive rescue adının abartılı olduğunu, bu nedenle pek çok kişinin hayal kırıklığına uğrayabileceğini düşünüyorum.


İçeriğini aşağıda görebilirsiniz. Ben ayaklarımıza dahi sürmememiz gereken çok kötü şeyler görmedim listede, süper temiz içerikli değil ama fena da değil sanki.
Aqua (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Myristyl Myristate (Emollient), Glycine Soja Oil (Emollient/Skin Conditioner), Propylene Glycol (Humectant), Theobroma cacao (Emollient), Glyceryl Stearate (Emulsifier), C12-15 Alkyl Benzoate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Panthenol (Skin/Hair Conditioning Agent), Cera Alba (Emulsifier/Emollient), Lanolin (Emollient), Glyceryl Caprylate (Skin Conditioning Agent), Mentha piperita (Fragrance/Essential Oil), Levulinic Acid (Skin Conditioning Agent), p-Anisic Acid (pH Modifier), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Acidophilus/Grape Ferment (Natural Additive), Disodium EDTA (Chelating Agent), Menthol (Fragrance/Cooling Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Propyl Gallate (Opacifier/Antioxidant), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Butylene Glycol (Humectant), CI 17200 (Colour), CI 15985 (Colour).
Kavanozun kullanımı son derece kolay ama tabi pek hijyenik olmayabiliyor. Yine de ürünü yüzüme gözüme değil de ayaklarıma sürdüğüm için bundan rahatsız olmuyorum. 100 ml.lik ürün bana çok uzun süre yetiyor, dediğim gibi her gün kullanmıyorum. Fiyatı 30 lira, zaman zaman indirime de giriyor. Daha uygun fiyata ayaklarınıza çok daha fazla nem veren bir ürün edinebilirsiniz veya bir zamanlar  benim de yaptığım gibi body butterları ayaklarınızda kullanabilirsiniz. Ama güzel koksun, ayaklarımı ferahlatıp yoğrgunluğumu alsın, hemen emilsin ve ellerimi yağ içinde bırakmasın derseniz The Body Shop Peppermint Intensive Foot Rescue'yu deneyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. ya bu içeriklerden pek anlamıyorum :) iyi geliyorsa ne ala ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arındırdığım veya elime ayağıma sürdüğüm şeylerde içeriğe pek dikkat etmiyorum :)

      Sil