21 Haziran 2017 Çarşamba

Zebramo ve Sattıklarım :)


Zebramo'yu duydunuz mu? İkinci el eşyalarınızı satabileceğiniz bir uygulama. Bir gece ne kadar çok elden çıkarmam gereken kıyafetim var diye düşünürken ikinci el satış uygulamaları aklıma geldi. Hep duymuştum ama o ana kadar hiç ilgimi çekmemişti. Denemek için en çok indirilmiş uygulamayı indirdim. (Ağ etkisi ve pozitif dışsallık örneği!) 2 aydır kullanıyorum ve şimdiye kadar sorunsuz 12 satış gerçekleştirdim. Buradan da duyurayım dedim. Hem siz de satış yapmak istiyorsanız test edip onayladığımı bilin hem de profilimdeki ürünleri beğenirseniz çekinmeden iletişime geçin diye.

Sattıklarımı BURADAN görebilirsiniz. Kullanıcı adım Bebe.

Önereceğiniz başka platformlar da olursa lütfen yazın.

4 yorum:

  1. Aaa ben de akşam indireyim! Peki belli bi yüzdesi siteye mi kalıyor? ödeme konusunda sorun oldu mu hiç?

    YanıtlaSil
  2. Hesabımdan banka hesabıma para aktarımında hiç sorun veya gecikme olmadı. Satış fiyatı 20 lira veya altındaysa sabit 2 lira komisyon alınıyor. 20 lira üzerine %10 komisyon söz konusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım sitelerin çoğunda benzer komisyon uygulaması var. indirdim ben de kullanıcam inşallah:) çok teşekkürler

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil