13 Haziran 2017 Salı

Nesti Dante Rosa Champagne ve Rosa Sensuale Sabunlar


Sabunu nedense çok seviyorum. İhtiyacım olmasa da güzel kokulu veya ilginç şekilli bir sabun gördüm mü almak istiyorum. İşte Nesti Dante sabunları da böyle bir anda aldım. Yıllarca dolabımda sakladım (çünkü sabun stoğum o kadar fazlaydı ki bu sabunlara sıra gelmedi). Sonunda kullanmaya başladım ve hemen söyleyeyim çok memnun kaldım.

Nesti Dante bir İtalyan markası, Floransa'da üretiliyor. Doğal içerikli, hoş kokulu ve çok çeşitli sabunlar üretiyor. Ülkemizde kozmetik mağazalarında ve internette (eczane veya mağaza sitelerinde) satılıyor. Ben Nesti Dante'nin her biri 150 g. olan üç sabundan oluşan güllü setini Watsons'tan satın almıştım. Yazısı da burada. Daha sonra Tekin Acar'ın internet sitesinden de aldım.


Nesti Dante sabunları önce el sabunu olarak kullandım ve baya sevdim. Köpürmesi gayet güzel. Sabunlukta eriyip gitmiyor. Elleri kurutmuyor. O kadar sevdim ki duş jelim bitince belki de 10 yıldan sonra ilk kez içimden sabunla yıkanmak geldi. Duştaki performansı da çok iyi. İyi köpürdüğü için lifi bir kez sabunlamak yetiyor. Ciltten kolay arınıyor. En önemlisi de cildimi bembeyaz ve kupkuru bırakmıyor. Ben kol ve bacaklarımı yine de nemlendiriyorum ama nemlendirmesem de sıkıntı çekmem.

Nesti Dante sabunların öne çıkan özelliği doğallı ve hoş kokulu olması. İki sabunun arasında belirgin bir koku farkı yok bence ama kokuları gerçekten çok güzel. Onlarca çeşit arasından sevdiğiniz bir tanesini mutlaka bulursunuz. İki yıl dolapta sakladıktan sonra kokuları azalmış ama yine de hoş bir sabun kokusu bırakıyor geride. Yeni aldığım hindistancevizli sabun ise paketli olmasına rağmen bütün dolabı kokuyla dolduruyor. Havlular askıya çıktıktan günler sonra bile sabun kokuyor. Yumuşatıcı kokusu bile bu kadar kalıcı değil.


Sabunların içeriğini yukarıda görebilirsiniz. Genelde ev yapımı zeytinyağlı sabun kullanan annem bile bu sabunu beğendi. Nesti Dante sabunların fiyatları çok uygun diyemeyeceğim. 150 g.lık sabunlar 12 lira, üçlü setler 30 lira, 250 g.lık sabunlar ise 16 ila 20 lira arasında. Yalnız hemen eriyip giden sabunlar olmadıkları için çok uzun süre kullanılabiliyor (banyoda ıslak ortamda bırakmazsanız), duş jelleriyle kıyaslayınca pek de pahalı gelmiyor.

Bu güllü setten sonra Paradiso Tropicale adlı sabunu da aldım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. Tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder