9 Nisan 2015 Perşembe

Yves Rocher Bio Culture Organik Aloe Veralı Duş Jeli


Aloe vera bir zamanlar çok popülerdi, her ürünün içinde vardı. Şimdilerin argan yağı gibi… Ben aloe veranın hem yatıştırıcı ve nemlendirici özelliğini hem de hafif kokmasını seviyorum. Her şeyin aloe veralısı beni çekiyor. Yves Rocher'in Bio Culture Aloe Veralı Duş Jeli de temiz içerik iddiasıyla beni cezbetti. 


EcoCert'li, paraben içermeyen, görece temiz içeriğe sahip bir ürün gerçekten. Ammonium lauryl sulfate, bir sls (sodium lauryl sulfate) çeşidi. Ürünün köpürmesini ve cildi temizlemesini sağlıyor. Tahriş edici olabildiği için zararlı olduğu düşünülüyor ama ben bu jel gibi nazik ürünlerdeki sls ve türevlerini korkutucu bulmuyorum. İçinde bol miktarda aloe vera suyu var. Sitrik ve salisilik asit ciltten ölü deriyi uzaklaştıran sevdiğim maddeler. İçinde pafüm de varmış ama jel çok çok hafif kokulu.

200 ml.lik ürün plastik şişede satılıyor. Şişesinin kapağının düz olması hoşuma gitti. Böylece jelin sonuna yaklaştıkça ürün almak sorun olmayacak. Etiket fiyatı 11,90 lira. İndirime giren bir ürün. İndirimli veya kampanyalı Yves Rocher mağazalarından veya internet sitesinden temin edilebilir.


Biraz bitkisel, çok hafif bir kokusu var. Eğer banyoda buram buram kokan ürünlerden, şekerli-çiçekli kokulardan hoşlanıyorsanız bu ürün sizi memnun etmez. Benim için böyle silik kokular özellikle yaz aylarında bulunmaz nimet. Köpürmesi iyi olmasına rağmen sanırım şeffaf olduğu için çok kullanıyorum, diğer jellere göre fazla tüketiyorum. Temizlemesinden memnunum. Nazikçe cildi kurutmadan temizliyor. Ciltten masaj yağı, cilt fondöteni, klor gibi maddeleri temizlemekte ne derece etkili bilmiyorum ama günlük kullanım için gayet yeterli.

Kısaca hafif kokusu, cildi kurutup germemesi ve içeriğiyle özellikle yaz aylarında severek kullanacağım duş jellerinden biri oldu.

2 yorum:

  1. Ben de kullanmıştım bu dış jelini. Hafif ve rahatlatıcı bence. Dediğin gibi, tam yazlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jel bitmeye yaklaştı ama hala yaz gelmedi :D Bir tane daha almam gerekecek.

      Sil