2 Nisan 2015 Perşembe

Taze Bitti - 11



Bu ay pek az şey bitirdim ama birikince yazmak zor olduğu için hemen yazıp çöpe gönderiyorum. Cilt ürünleriyle başlayayım:


1. La Roche-Posay Effaclar Jel: Çok severek kullandığım, etkili ve bereketli bir yüz temizleme jeli. Şimdi denemek için Freeman'in bir jelini kullanıyorum ama La Roche-Posay Effaclar Jel her zaman aklımda, tekrar tekrar kullancağım bir ürün. Detaylı yazısı BURADA.

2. La Roche-Posay Effaclar Mat Nemlendirici: Bu nemlendirici hakkındaki fikirlerimi BURADA yazmıştım. Fena bir nemlendirici değil ama son dönemde paketi açtığım zamanki verimi alamadım. Başka şeyler denemek istiyorum.


Vücut ürünleri:

3. Vaselline Vücut Losyonu: Yine daha önce de kullandığım ve ileride tekrar kullanacağım bir ürün. Hızlı emilmesi ve paraben içermemesi artıları. Detaylı yorum için BURADAN buyrun.

4. Lavera Onarım Saç Bakım Kremi: Silikonsuz, doğal içerikli bir saç kremiydi. İstediğimi elde etmek için çok ürün kullanmam gerekiyordu ve bence müthiş bir bakım veya yumuşaklık sağlamadı. Yeniden almayacağım. Detay isterseniz BU YAZIDA.

5. Benri Aseton Mango & Şeftali: Ucuz olduğu için almıştım fena değildi. Ben asetonlar arasında pek fark görmüyorum zaten.


Son olarak minik şeyler:

6. Kamill Yoğun El Kremi: İçeriği süper olmasa da boyu, kokusu ve emilme hızıyla çanta için ideal el kremi. Üstelik fiyatı da uygun. Bu ne ilk tüptü ne de son olacak. Yazısı ŞURADA.

7. Signal White Now Diş Macunu: Küçük olduğu için almıştım, sadece yolculukta kullandığım için etkisi hakkında net bir şey söyleyemiyorum ama sevmediğim tarafı da olmadı.

8. Neutrogena Peeling: Aslında sample olarak müşteriye verilmesi gereken minik bir ürün ama Gratis'te 1 liraya satılıyordu! Fark etmeden denemek için aldım. ''Not for sale'' yazısını daha önce görseydim almazdım. Cildi kurutmamasını beğendim. Yuvarlak cildi çizmeyen tanecikleri var. Yalnız peeling etkisi istediğim kadar güçlü olmadığı için tam boyunu almayacağım.


Ivır zıvır; lütfen seyahat setlerine özellikle kötü diş fırçası koymasınlar, ısrarlılarsa hiç koymasınlar daha iyi. Islak tuvalet kağıdı çok güzel bir icad. Apaks pamuğun fiyat performans oranı harika.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder