12 Nisan 2015 Pazar

Dirty Works Coconut Scrub


Gratis'in en popüler markalarından biri Dirty Works. %50 indirim çılgınlıklarının birinde (gururla söyleyeyim son 3-4 indirimden hiçbir şey almadım) body scrub ne menen bir şey diye merak ederek Dirty Works Coconut Scrub'ı aldım. Gerçekten de ambalajının hele ürünler rafta bir aradayken garip bir çekiciliği var, onun da etkisi oldu. 

Akışkan kıvamlı, yoğun hindistan cevizi kokulu ve küçük parçacıklar içeren bir scrub. Akışkan olması hiç hoşuma gitmedi. ben avcuma alıp da bacağımı ovuncaya kadar bütün ürün akıp gitti. Tüm vücudumu scrub ile ovmak için 200 ml.lik tüpün çeyreğini kullanmam gerekti. 

Hindistan cevizi kokuyor ve çok yoğun bir kokusu var. Duştan çıktıktan sonra bile teninizde kokusunu hissedebiliyorsunuz. Yazıyı yazarken ilham versin diye masamın üstüne koydum ve kapağı kapalı olmasına rağmen kokusunu alabiliyorum. Normalde yoğun meyveli kokuları sevmesem de benim için ürünün en iyi tarafı bu oldu.



Dirty Works Coconut Scrub'ı uygularken kaşıntı hissettim ve çok rahatsız oldum. Bu yüzden önerildiği gibi 1 dakika ovup olabildiğince çok ölü deriyi uzaklaştırmaya çalışamadım. İçimden dayanılmaz bir durulanma isteği geldi. Neyse ki durulanıp kurulandıktan sonra kaşıntı geçti.

Uygulama sonunda cildimde acayip bir fark görmedim. Evet biraz daha yumuşak oldu ama bunun 10 kat iyisini çabucak keseyle de yapabilirdim. Bu ürün kullandığım ilk vücut scrubıydı ve ürünün amacını hiç anlamadım. Yabancıların kese gibi bir teknolojisi olmayabilir ama bizim var ve çok daha etkili. Gerçekten neden vücur scrubı kullanalım ki?


İçindekileri aşağıda görüyorsunuz. Scrubdaki parçacıklar ceviz kabuğundanmış. Doğal olması hoşuma gitti. Paraben, mineral yağ, SLS gibi bazı mimli maddeler ürünün içinde görünmüyor ama yine de doğal  diyip bağrıma basamayacağım. İçinde hindistan cevizi ve tatlı badem yağı var. Gerçekten de cildi kurutmuyor ve yumuşatıyor. Bir yandan da kaşındırıyor dediğim gibi…

1 yıldır dolabımda bekliyordu, bozulmadan bitireyim diye yeniden ite kaka kullanıyorum. Ne mutlu ki bereketli bir ürün değil. Sonuçtan etkilenmedim, kaşındırmasına sinir oldum, işlevini anlamadım. Kısacası bu ürünü bir daha almayı aklımdan geçirmiyorum. Hatta body scrub kavramından bile soğudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder