27 Nisan 2015 Pazartesi

Bol Bol Gliss


Bugün büyük bir paket aldım. Ağzına kadar Gliss'in yeni şampuanı Million Gloss Şampuan'la doluydu.   Paket Fikri Mühim adlı bir site aracılığıyla geldi. Uzun süredir üye olduğum bu site yeni çıkan ürünlerin ağızdan ağıza pazarlamasını hedefliyor. Bu sefer o taze ürün Gliss Million Gloss Şampuan'mış.


Paketten 1 tane 400 ml.lik 5 tane 250 ml.lik şampuan ve 6 tane indirim kuponu çıktı. Hiç bu kadar çok ürün içeren paket göndermemişlerdi. Oda arkadaşım artık bu paketlere alıştı, artık şaşırmıyor ne göndermişler diye soruyor :) Elbette kutudan çektiğim ilk şişeyi ona hediye ettim. O da büyük boy olanmış, şanslı!

Bu kadar çok şampuan olacağına daha küçük boy saç kremi ve maskeler de olsaydı dedim ama olsun yine de güzel bir paket olmuş. 


Daha önce Gliss'in Liquid Silk isimli pembe şişeli şampuanını kullanmış ama beğenmemiştim. Bir daha da da Gliss marka ürün almamıştım. Bu sefer Gliss ile barışmayı umuyorum. Gliss Million Gloss Şampuan her bir saç telinin her tarafını saran formülüyle saçı parlatmayı, içindeki keratinle saça bakım yapmayı vaadediyor. Şu an Lavera'nın parlaklık veren şampuanını kullanıyorum ve yeni başladım sayılır. O yüzden hemen Gliss'e geçmek istemiyorum ama birkaç ay içinde kesinlikle kullanıp burada yorumlarımı yazacağım. İçinizde kullanan varsa yorumunu okumaktan mutluluk duyarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder