5 Nisan 2015 Pazar

Urban Care Tea Tree Oil (Çay Ağacı Yağı) Saç Bakım Şampuanı


Yağlanmaya meğilli, ara sıra kepeklenen saçlarım var. Urban Care Natural's markasının Tea Tree Oil Saç Bakım Şampuanı'nı görüp üstündeki ''yağlı ve kepekli saçlar için yoğun arındırıcı bakım'' ifadesini okuyunca düşünmeden aldım. Çay ağacı yağını sevmem de etkili oldu bunda.

Şampuan 250 ml.lik bir tüpte. Diğer şampuanlara göre kıvamlı, jelimsi bir yapısı olduğu için ambalajını çok beğendim. 

Çay ağacı yağının kendine has bir kokusu vardır. Ben sevenlerdenim. Orta okuldayken Oriflame'in çağ ağacı yağlı, kendisi yeşil kapağı turuncu bir yüz yıkama jelini kullanmıştım. O günden beri severim bu kokuyu ama sevmeyen hiç sevmez o yüzden almadan kapağını açıp koklayın. Saçta kalan bir koku değil. Akşam saçınızı yıkayıp yattınız, sabah kalktığınızda koku uçmuş oluyor.

Söylediim gibi biraz kıvamlı. Çok çabuk köpürmüyor, özellikle ilk şampuanda. Ben saçımı mutlaka iki kez şampuanlıyorum. İkinci severde güzel, yoğun bir köpük oluşuyor. Buradan da anlaşılacağı üzere içinde SLS var. Ben köpürmeyen şampuanlara gıcık olduğum için SLS içermesinden şikayetçi olamıyorum.

Gelelim etkisine… İlk kullanımdan itibaren kepeklerimi azalttı ve kaşıntımı kesti. Birkaç hafta içinde şikayetim tamamen geçti. Saçlarım çabuk yağlanmıyor ve hem saçlarımın hem de saç derimin iyi arındırığını hissediyorum. Erkek arkadaşım benden daha ciddi kepek sorunu var. Denemesi için ona da verdim; onun kepeklenmesini tamamen bitirmese de baya kontrol altına aldı. Onun saçlarını biraz sertleştirmiş ama ben saçlarımda öyle bir etkisini görmedim. Belki de saç kremi kullandığım için.

İçeriğimde söylediğim gibi SLS var ama paraben içermiyor. Ayrıca bitkisel keratin de içeriyormuş. Ben bu içinde keratin var, protein var, inci var, ipek var sözlerini pek inandırıcı bulmuyorum ya neyse.

Urban Care Çay Ağacı Yağı Saç Bakım Şampuanı'ndan çok memnun kaldım. Daha önce şişelerce Sebamed Kepek Karşıtı Şampuan kullanmıştım. Bence Urban Care de en az onun kadar etkili. Üstelik saçlarımı daha az sertleştiriyor ve fiyatı da çok uygun. Etiket fiyatı 16,90 lira ve sık sık indirime giriyor.  Ben 10 lira gibi bir fiyata almıştım. Sebamed'e alternatif bulduğum için mutluyum. Etkisini koruduğu sürece almaya devam edeceğim.



Not: Urban Care Natural's yerli bir markaymış. Marka ve ürünün adı neden İngilizce anlamadım. Sanki yabancı ve havalı bir ürünmüş gibi sunmaya çalışmışlar. Halbuki ürün ve ambalaj güzel olduktan sonra buna gerek yok, isimlerin Türkçe olmasını tercih ederim.

2 yorum:

  1. Merhaba, yeni bir şampuan arayışı içindeydim:) bilgilendirme için teşekkürler:) blogunu takibe aldım. ben de beklerim. sevgiler:)
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arındırıcı bir şampuan istiyorsan olabilir :) Ben de senin bloğuna geldim çoktan.

      Sil