10 Ağustos 2014 Pazar

Superdrug Dead Sea Purifying Clay Mask


Yağlı ciltler için olan bir kil maskesi görürsem onu alır kullanırım! Bu kadar netim! Superdrug Dead Sea Purifying Clay Mask (Ölü Deniz Arındırıcı Kil Maskesi) de bu çerçevede kullanılmış bir maskeydi ya da kullanılamamış diyeyim. Dinleyin…

Maskede yağlı ve sivilceli ciltlere çok iyi gelecek olan okaliptüs, limon, cadı fındığı ve söğüt özü varmış. Kil zaten yağı emerek cildi temizleyen tek başına bile güzel bir malzeme. Hatta içinde aloe vera ve yeşil çay bile var. İçindekilerd eparaben yok ve BUAV onaylı bir ürünmüş.


15 ml.lik ürün serin ve temiz bir yerde saklamak kaydıyla size rahatça 2-3 defa yetecektir. Her zamanki gibi temiz cilde uygulayıp 10-15 dakika bekledikten sonra yıkamak gerekiyor. Kıvamını ve rengini aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz. Kokusu belirgin ama rahatsız edici değil, biraz doğal otsu kokusu var.

Bu kadar bilgiden sonra tecrübeme gelelim. Bu ürünü ilk kez havuz başında geçirdiğim bir günden sonra kullandım. Tüm gün yüzümü güneşten çok iyi korumuş olmama rağmen yüzüm derhal yanmaya başladı. Henüz yüzümün tamamına maskeyi yayamamışken lavaboya koştum. Belki de yüzüm güneşten hassaslaşmıştır diyerek 2 gün sonra tekrar denedim. Bu sefer ilk anda o kadar yanmadı ama 2-3 dakika içinde yavaş yavaş yüzümdeki yanma dayanılmaz noktaya geldi. Ürünün bilgilerinde yanma olabilir demediği gibi iritiasyon testi yapın hassas ciltlerde kullanmayın yazıyordu. Hemen yüzümü yıkadım ve ürünün geri kalanını bitenler kutusuna attım. 


Benim cildim hassas olmamasına rağmen bu kadar acı çektiysem hassas ciltliler ne yapar bilemiyorum. Markanın diğer maskelerine de mesafeliyim şu an. Bir daha almayı düşünmüyorum, siz de deneyecekseniz bir paket alıp deneyin belki sizde de iritasyon yapabilir.


OY KULLANMAYI DA İHMAL ETMEYİN!

4 yorum:

  1. oo çok geçmiş olsun. ben watsonsın bir iki maskesini denedim ama böyle bir sorunla karşılaşmadım çok şükür. zaten bu maskelerin çoğu çin malı ne olduğu pek belli değil ama cicili bicili paketlere koyunca insan merak edip alıyor işte. banada beklerim canım :) seni takibe aldım sevgiler :) www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu tip maskeleri sık kullanıyorum ama böyle bir şey ilk kez başıma geldi. Ürün de İngiltere malıymış ama belki bozuktu belki de hassasiyetim olan tek madde de bu maskenin içindeydi bilemiyorum. Ama iyi oldu, her bulduğumu olduğu gibi yüzüme sürmemem gerektiğini hatırlattı :) Senin sayfana da hemen uğruyorum.

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum bu maskeyi sürer sürmez bir yanma hissi bende de oldu ama daha çok mentollü birşey sürmüşüm gibi ferahlatıcı bir yanma. maskeyi tutma süresi 10-15 dk olduğu için bu süre zarfında o his azaldı ve yerini ferah rahatlatıcı bir his aldı. Benim cildim karmadan yağlıya dönük ve hassas olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım. yağlı bir cildiniz varsa ve belki denemediyseniz bu maskelerden böğürtlenli peeling özellikli olanı denemenizi tavsiye ederim. meyve özlü olduğu için yanma problemi olacağını düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada bloğumu inceleme fırsatınız olursa çok sevinirim... :)

      Sil