4 Ağustos 2014 Pazartesi

The Body Shop Bakım Aksesuarları

The Body Shop uzun yıllardır alışveriş yaptığım her türden ürününü denediğim bir marka. Bunların arasında bakım aksesuarları da var. Bugün duş lifi, plastik ve tahta saplı ayak törpüsü ile bambu tarağa bir göz aracağız.


Duş lifinden başlayayım; nedir yani duş lifi işte ne farkı olabilir ki diyorsunuzdur. Haklısınız aslında, ben de acelem olan ve para harcamak istediğim bir günde almıştım. Sapı fotoğraftaki gibi ip değil de üstünde The Body Shop yazan bir kurdelaydı ve beyaz renkliydi. İlk kullandığımda baya şaşırdım çünkü maketten aldıklarıma göre çok daha tok yoğun bir yapısı vardı. Islanınca büzülüp kalmıyor bir hamlede geniş yüzeyi temizliyordu. Kullanmak çok keyifliydi. Beyaz olmasına rağmen rengi de çok değişmedi. Uzun süre de kullandım. Artık yırtılmaya başladığında da atmak zorunda kaldım. Atmadan önce halen sağlam olan düğümünü kesip lifte kullanılan fileyi açınca neden bu kadar tok ve pahalı olduğunu anladım. Normal bir life göre çok daha fazla file kullanılmış.


Tahta saplı ayak törpüsünü ben almadım, bir alışverişimde losyon ve çorapla birlikte set olarak verilmişti (Neden böyle hediyeler Türkiye'de verilmiyor?!). Aşağıda göreceğiniz plastik saplı ayak törpüsü eskiyip renk değiştirince bunu kullanmaya başladım. Tırnak törpüsüne benzeyen bir yapısı var ve yine çift taraflı. Törpü özelliği taşıyan yerler tahta sapa yapıştırılmış. Ben duşta kullanırken ucundan açılmaya başladı. Bir baktım ki üstünde 'do not use wet' diyor. Kuru kuru mu törpüleyeceğim topuğumu.Hiç denemedim açıkçası, tercihim suyla yumuşamışken topuklarımdaki ölü deriden kurtulmak. Bu ürünü beğendiğimi söyleyemiyorum ve tavsiye etmiyorum.
Plastik saplı ayak törpüsünü duşta kullanmak için almıştım. Ponza taşının yerini tutar mı diye de şüphe ettimiştim ama sapı ve iki farklı özellikte yüzü olması beni çekmişti. Duşun sonunda topuklarımı törpünün gri olan iri dişli tarafıyla, diğer sert yerlerini küçük dişli tarafıyla törpülüyordum. Gayet de memnun kaldım. Çok defa düşürmeme rağmen parçalamadı sadece köşesinden ufak bir parça koptu. Saplı olması da kullanım açısından kolaylık sağlıyordu. 


Bambu saç tarağını yeni kullanmaya başladım. Duştan sonra saçlarımı ıslakken fırçalıyor sonra kurutuyordum. Saçlarım düzgün kuruyor ama bu hareket saçların kırılmasına ve dökülmesine neden olabiliyormuş. Islakken saç bu tip hırpalanmalara karşı daha dirençsizmiş. İri dişli ve bambu bu tarağı duştan sonra kullanmak için aldım. Sonra gördüm ki tarağın üstünde de aynı şey yazıyor. Şimdilik çok memnunum. Fırçaya göre işimi kolaylaştırıyor ve o çatur çutur sesleri daha az duyuyorum.

Ürünler genel olarak mucize değil ve fiyatlarının da çok uygun olduğu söylenemez ama tahta saplı ayak törpüsü dışındakiler sizi memnun edecektir. Özellikle tarak ve plastik saplı ayak törpüsünü tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder