7 Ağustos 2014 Perşembe

Pantene Isıya Karşı Koruyucu Parlaklık Veren Saç Bakım Spreyi

pantene ısıdan koruyucu sprey

Yazın bile saçını kurutanlar? Ya saçını maşayla, düzleştiriciyle şekillendirmeden duramayanlar? İşte saçların kavrulmaması için kullandığımız ısıdan koruyucu spreylerinden biri: Pantene Isıya Karşı Koruyucu Parlaklık Veren Saç Bakım Spreyi

Bu spreyin vaatleri: saçları ısıdan korumak, parlaklık vermek, yumuşatmak, elektriklenmeyi önleyerek pürüzsüzleştirmek.

Bu benim kullandığım ilk ısıdan koruyucu  bu yüzden karşılaştırma yapmayacağım. Ayrıca sinüzit yüzünden mutlaka saçlarımı iyice kurutmak zorunda kaldığım için saçlarım ısıya çok sık maruz kalıyor ama maşa/düzleştirici kullanmıyorum. Şu an ürünün neredeyse sonuna geldim, 5-6 haftadır kullanıyorum. Yorumlarımı bu çerçevede değerlendirin.

Şimdi vaatlerine tekrar baktım, bir kere kesinlikle prüzsüzlük, elektriklenmeme gibi etkileri olmadı.  Oysa yeni çıkan kısa saçlarımın aralardan fırlayıvermesinden hoşlanmıyorum. Bazı günler o kadar tel tel oluyorum ki… Saçlarım 2 gün sonra kendine geliyor ama yine yıkanma zamanı gelmiş oluyor. Parlaklık derseniz zaten saçlarım parlak üstüne bir katkısını görmedim ama neyse bunu geçiyorum. Yumuşatmak? Yok burda da bir fark görmedim. Isıdan koruma? Bu özelliği bence bir şişeyle görmek imkansız. Aynı ürünü altı ay kullamak gerek ki saçtaki kuruma ve kırılma azalmış mı anlaşılabilsin. Zaten ısıdan koruyucular geçekten koruyor mu ondan da emin değilim :)

pantene ısıdan koruyucu sprey içindekiler

Bu spreyin gördüpünüz gibi camsiller gibi bir püskürtme mekanizması var. Bu mekanizmayla şişeyi hep dik tutmanız gerekiyor, yoksa düzgün püskürmüyor. Bu da saçın arkasına ürün uygulamayı zorlaştırıyor. 150 ml.lik bir ürün. Bana 5 haftadır yetti herhalde 1-2 hafta daha gider. Fiyatı 10 lira civarındaydı. Muadillerine göre pahalı değil ama ısıdan koruyucu sprey pahalı bir şey sanırım. 3-4 ayda 300 ml.lik bir şampuan bitirsem aynı sürede 2,5-3 şişe de sprey kullanmam gerekir ki bu da şampuana vereceğim paranın iki katı eder. Konuyu dağıttım…

Nasıl uyguluyorum? Şişenin üstünde yazdığı gibi şişeyi çalkalayıp nemini iyice aldığım saçımın her tarafına sıkıyorum sonra tahta tarakla tarıyorum. 

Hafif temiz bir kokusu var. Koku saçta da kalıyor, tekrar saçımı yıkayıncaya kadar kokuyu alabiliyorum. Saçımı sertleştirmedi ve ağırlaştırmadı. Benim kullandığım normal-kalın telli saçlar için olanı. Bir de ince telli saçlar için olanı var ki onun hiç ağırlaştırmayan hacim kazandıran bir yapısının olması gerek.

Özetle bana ne yararı ne zararı olan bir spreydi. Çok para vermediğim için pişman değilim, denemiş oldum, kokusu da güzeldi ama size kesin tavsiye ediyorum diyemem. İndirimlerde Giovanni 2chic Ultra Sleek Blow Out Sprey'i aldım onunla devam edeceğim.

Not: İki gündür bu spreyi kullanmıyorum ve saçlarım çok daha güzel şekil alıyor, özellikle uçlardaki o plastiğimsi yapay his gitti. Tavsiye edilecek bir ürün değilmiş gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder