13 Ağustos 2014 Çarşamba

Bioderma Photoderm Mineral SPF 50+


Yazın sonlarına yaklaşırken ben güneş ürünlerinden bahsetmeye devam ediyorum. Bu sefer konuğum Bioderma Photoderm Mineral SPF 50+.

Biliyorsunuz Bioderma dermokozmetik bir marka ve güneşten koruma konusunda da çok iyi. Bu kremin özelliklerinden en önemlisi kimyasal filitrelere alerjik ve güneşe karşı hassas ciltler için geliştirilmiş mineral filitreler içermesi. Bu krem de gerçekten güneşe karşı bir kalkan, ne kızarma ne yanma… Mineral filitre (çinko oksit, titanyum oksit) sağlıklı olması ancak dezavantajları da var. Mesela bu krem aşağıdaki fotoğraftan da göreceğiniz gibi çok beyaz bir tabaka bırakıyor.

Ne kadar ''fluid'' dese de bu ürün krem formunda. Cilde yedirmek ve dağıtmak emek istiyor. Bıraktığı beyaz iz de düşünülürse yüz için uygun bir ürün değil. Komedojenik değildir dense de ben şüpheliyim. Bu yapısıyla özellikle normal ve daha yağlı ciltler için gözenekleri tıkayıcı olabileceğini düşünüyorum.


Ürün suya dayanıklı. Öyle ki bu kremi sürdükten bir saat sonra ellerimi yıkamaya kalktığımda su damlalarının kumaş üstünden kayar gibi cildimden kayıp gittiğini gördüm. Özellikle havuz/deniz başında ve açık havada spor yaparken çok işe yarıyor. Her an sizi çok iyi koruyor.

Kokusu yok, bu açıdan hem kokuya hassas olanlar için uygun hem de güneşte ciltte leke yapabilen parfümlerin kullanılmamış olması çok iyi.

100 ml.lik bir şişesi var. Fiyatı 40 ml.lik ürünlere göre daha uygun. Ayrıca parabensiz.

Sonuç olarak bu kremi günlük olarak yüz-boyun bölgesinde kullanmak isterseniz büyük hayal kırıklığına uğrarsınız. Ben bu ürünün spor, deniz, havuz gibi yerlerde özellikle vücut için uygun olduğunu düşünüyorum. Zor dağıtılsa da, beyaz iz bıraksa da ''aman tazelemeyi unuttum'' derdi olmadan, en hassas ve beyaz ciltleri bile korumak çok çok güzel.  Ben tazelemeye üşenmem, cildimde ağırlık olmasın derseniz bu ürünü beğenmezseniz daha iyi alternatifler bulabilirsiniz. İsterseniz bir de Nivea Sun Nemlendirici Güneş Spreyi'ne bakın.

2 yorum:

  1. Evet ben de bunun yazısını yazmıştım çok beyazlık bırakıyor ya:/ Denize girip çıktığımda üzerimde damla damla su taneleri bir de bembeyaz tabaka olunca suya dayanıklı olduğuna ikna olmuştum:p İnat ettim ama bitirene kadar kullandım vücudumda komedon yapmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okudum, hemen hemen aynı şeyi düşünüyoruz. Kullanımı hiç kolay değil. Çok alerjik ve beyaz tenli olsam deniz kenarında belki kullanırdım ama ben de bu kremi kullanmıyorum, sprey veya süt formunda olanları seviyorum.

      Sil