7 Nisan 2014 Pazartesi

Turuncu Kasa Alışverişi


Haberiniz olmuştur geçen haftalarda Turuncu Kasa bir kampanya yaptı: Avene ürünlerinde %30 indirim vardı. Bazı blog sayfalarında yayınlanan kodlarla da bu oran %50'ye çıkıyordu. Ben de bu vesileyle aklımda olan birkaç ürünü edinmek istedim. İşte onlar:

* Avene Cleanance Maske: Bir süredir yağlı cildime iyi gelecek kil maskesi arayışındayım. Hatta işte arayışımın sonuçları da burada. Bu maskeyi de o çerçevede aldım. Yarın deneyeceğim bakalım. Fiyatı 24,50 TL.

* Avene Cleanance Tonik: Market ürünü alkollü tonikler sert geliyordu. Bir yıldır tonik kullanmayı bırakmıştım ama yağlı ciltle mücadelede buna daha fazla dayanamadım. Bu tonik bir blogda övülünce, pudralı tonik de nasıl oluyormuş diyerek aldım. Fiyatı 22,50 TL.

* Avene Termal Su: Bir klasik. La Roche Posay'in küçük boy termal suyunu kullanıp sevince hem Avene'inkinin denemek hem de evde özgürce kullanabilmek için aldım. Yaz aylarında nemlendirici niyetine kullanmayı planlıyorum. Fiyatı 17,50 TL.

* Sebamed Healing and Protective Oinment (İyileştirici ve Koruyucu Merhem): Bu 10 ml.lik deneme boyu ürünü de Turuncu Kasa kutuma eklemiş.


Aslında bir ürün daha sipariş etmiştim: Nivea Creme Soft Duş Jeli. Bu ürüne karşı olan sevgimi buradaki yazımda anlatmıştım. Sitede adını görünce sevinçle sepete ekledim ama için için ürünün üretimden kalktığını ve temin edilemeyeceğini de hissediyordum. Nitekim öyle de oldu. Günler geçti ve benim siparişim bir türlü tamamlanmadı. Sonra ben müşteri temsilcisine bir e-posta attım. Akşam üzeri arayıp başka bir ürün göndermeyi teklif ettiler, kabul etmeyince de o zaman parayı hesabınıza kaydedelim sonraki alışverişinizde kullanın dediler. Tabi bunu da kabul etmedim, kredi kartıma bedelin iadesini istedim. Tamam diyip siparişimi hemen yarın göndereceklerini söylediler. Yalnız sipariş o kadar gecikmişti ki benim iş için yine şehirden ayrılmam gerekiyordu. Siparişi iki gün bekletin, perşembe yollayın ki cuma günü alabileyim, teslimatta sıkıntı çıkmasın dedim. Tamam dediler ama tabi ki perşembe günü de yollamadılar! Yine cuma günü e-posta attım öyle kargoya verildi. Tabi araya hafta sonu girmiş oldu. 

Sürat Kargo nasıl becerdi bilmiyorum ama cumartesi günü siparişi kapalı olan iş yerime teslim etmiş. Gelince oda arkadaşımın masasında buldum. Ama ne bir haber verildi, ne telefon edilip soruldu. Bundan da hiç hoşlanmadım.

Hadi bugünden değil de cumartesiden hesap edersem siparişim elime 10 günde geçti. 10 GÜN! Bir de öyle durup beklemedim, telefonlar, e-postalar uğraştım durdum. Tedavülden kalkmış ürünü neden stokta gösteriyorlar bilmiyorum. Madem yok, elinizde olanları gönderiverin öncen. Yok iki kere kargo masrafı yapamayız dersen bir ara sor bekleyelim mi gönderelim mi diye. Bir de maceram hala bitmedi. Acaba bulamadıkları ürünün 7,5 liralık bedelini ne zaman geri verecekler?


Ürünlerin son kullanım tarihlerini kontrol ettim hemen. Kampanyalı olmalarına rağmen hepsinin yaklaşık 2 yılı var. Yalnız paketleme pek hoşuma gitmedi. Gördüğünüz gibi akabilecek olanları sterç filmle sarıp gerisini de öyle kututa koyu vermişler. Kırılan dökülen yok çok şükür. 

Tester konusunda da başarılı olduklarını söyleyemeyeceğim. Sebamed merhem işe yarayacak bir şey ama bu tester mıdır, iptal edilen ürün için telafi niteliğinde midir, geç gönderim için özür mahiyetinde midir bilemiyorum. 

Sonuç olarak fiyat ve tazelik konusunda tam not alsa da, tester, paketleme, gönderim hızı, süreç yönetimi gibi konularda sınıfta kaldı. Bir de paramın peşine düşeceğim şimdi. Bir daha alışveriş eder miyim? Yine böyle %50 indirim bile olsa sanmıyorum. Diğer sitelerden %40 indirimle alırım ama ertesi gün elimde olur ve böyle kafamı meşgul etmez daha iyi. Hemen ihtiyacım olmayan, flaş indirimli, tek ürünlük siparişler belki olabilir.

Not: Para iadesi 4 Nisan'da yapılmış. Bu konuda hassas darvandıkları için çok memnun oldum.

2 yorum:

  1. Amanın ne güzel ürünler öyle ♥

    Gecikmeli alışveriş sürecini ben de sevmiyorum, gerçekten sıkıcı hal alıyor o geçen süre. Çok güzel ürünler almışsın, Avene benim en ama en en en en çok sevdiğim dermokozmetik marka <3 Özellikle maskesinin yorumlarını şimdiden merak ediyorum, alıp almama konusunda ona göre not alacağım, Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler! Ben de bu serinin jelini kullanıp sevdiğimden beri Avene'e çok ısındım. Maskeyi hafta sonu kullanmaya başlayacağım ama tonik hakkında fikrim oluşmaya başladı bile :)

    YanıtlaSil