22 Nisan 2014 Salı

Avene Cleanance Emulsion



Avene'in yağlı ve akneye yatkın ciltler için geliştirdiği Cleanance serisinin nadide bir parçasıyla karşınızdayım: Avene Cleanance Emulsion. Bu ürün Avene Cleanance Jel ve Avene Cleanance Tonik'ten sonra kullanmanız tevsiye edilen bir nemlendirici krem. Avene Cleanance Jel hakkında detaylı yorumlarıma BURADAN ulaşabilirsiniz.

Cucurbita özü ve B6 vitamininin özgün birleşimi fazla yağın cildinizden azaltılmasına yardım eder.
Özgün mikrokapsül sistemi cilde uzun süreli mat bir bitiş verir ve karşılaştırılamaz bir makyaj tutuşu sağlar.
Kullanım talimatı: Sabah ve/veya akşam temiz cilde uygulayın.

Yağlı ciltler bile neme ihtiyaç duyuyor hele de yağı arındırmak ve gözenekleri temizlemek için kullanılan haşin temizleme ürünlerinden sonra. Avene Cleanance Emulsion da krem ile jel arası bir formda, parlama karşıtı ve yağlanmayı düzenleyici bir krem. Cildin temizlenmesinden sonra hissettiği gerilimi ve kuruluğu anında yok ediyor. Daha hızlı emilen jel formlu nemlendiriciler kullanmıştım ama bu ürünün de emilimi uzun sürmüyor. Başta cilt tarafından çok çabuk emiliyor ama o son hafif yapışkan dokunuşun kaybolması 3-4 dakika alıyor.

Düzenli şekilde bu kremi kullanıp arada bir bıraktığımda cildim daha az yağlanıyor ama bunun kremin cildimi yağlandırdığı anlamına gelmediğini biliyorum. Çünkü nemlendirici kullanmayı bıraktığım, bırakmak zorunda kaldığım zamanlarda cildim çok daha yağlı oluyor. Sanki cilt nem eksiğini daha fazla yağ üreterek kapatmaya çalışıyor. Bu yüzden cildiniz benim gibi yağlıysa günde bir kez veya bölgesel olarak kullanabilirsiniz. Hafif yağlı karma bir cildiniz varsa ama parlamadan muzdaripseniz sabah-akşam kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Normal veya kuru ciltler için ise verdiği nem asla yeterli olmayacaktır.



Gerçekten matlaştırıyor mu derseniz ilk sürüldüğü anda ve sonrasındaki bir iki saat boyunca evet derim. Yalnız her sabah güneş kremi kullandığım ve o da müthiş parlama yaptığı için daha fazlasını söyleyemiyorum. Ürün çok hoş kokmuyor bence, bozuk gibi değil ama ilaç gibi kokuyor. Uygulama bittikten sonra kokusunu almıyorsunuz ama biraz daha hoş kokmasını tercih ederdim. Özellikle de içinde parfüm varsa. Sırası gelmişken içindekilere bakalım:

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). CYCLOMETHICONE. PROPYLENE GLYCOL. GLYCERIN. POLYACRYLATE-13. POLYMETHYL METHACRYLATE. POLYISOBUTENE. ZINC GLUCONATE. BENZOIC ACID. CAPRYLYL GLYCOL. CETRIMONIUM BROMIDE. DIMETHICONE. DIMETHICONOL. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. POLYSORBATE 20. PYRIDOXINE HCL. SALICYLIC ACID. SODIUM HYDROXIDE. SORBITAN ISOSTEARATE. WATER (AQUA).

Paraben yok, salisilik asit var, termal su var. İyi bence :)

Diğer yağlı ciltler için tasarlanmış nemlendiricilere göre nispeten hafif bulduğum bu ürünü yarım nohut büyüklüğünde parmaklarımla uygulamayı tercih ettim. Normalde çok daha az nemlendirici kullanırım. Bu yüzden dilerim son kullanım tarihinden önce bitiririm dediğim kremin tüpünde dört ayda ancak üç-beş sıkımlık kaldı.



Ben bu ürünü onlineeczanem.com'dan markozi kutusu içinde almıştım. Markozi bir kutuya 25 tl verip içine 1 liraya en fazla beş tane deneme ürünleri koyabildiğiniz bir paket. Buradaki tam boy ürünler son kullanım tarihleri yaklaşmış olanlar oluyormuş. Avene Cleanance Emulsion - Lotion'ı ben ocak ayında almıştım ve son kullanma tarihinin de temmuz olduğunu görünce biraz bozulmuştum ama ürün dört ayda bitince sorun olmadı. Etiket fiyatı 42 tl olan ürünü de başka bir sürü güzel ürünle (Bioderma dudak kremi, La Roche Posay temizleme jeli 50 ml, La Roche Posay termal su 50 ml., Bioder tüy azaltıcı ikili krem) birlikte kargo dahil 35 tl'ya almış oldum.

Yağlı bir cildiniz varsa tavsiye edebileceğim hafif bir nemlendirici. Özellikle aynı serinin jelini kullanıyorsanız (çünkü yağlı cildi pek kurutup geren bir temizleyici değil) tavsiye ederim. Avene Cleanance Toner yorumum ise daha sonra burada olacak.

4 yorum:

  1. Bu yazini tamamen imzalayabilirim :) Sivilceyle ugrastigim zamanlar iyi bulmustum bu kremi, güzel matlastiriyordu. Ama leke olusmasin diye günes kremi sürünce bir anlami kalmiyor bencede, benimde en büyük problemim bu aralar leke olusmamasi. Avene´i ama cok seviyor genel anlamda, bir cok ürününü kullanmisligim vardir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene benim de güvendiğim bir marka, şimdilik sadece stick kapatıcısından memnun kalmadım. Güneş kremini de denesem iyi olacak çünkü Bioderma inanılmaz parlatıyor. Mat duran ve yağsız bir önerin varsa bekliyorum :)

      Sil
  2. merhaba,

    onlineeczanem.com artık aktif bir sayfa değil sanırım. bilgi verebilir misiniz bu konuda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım geçen yıl kapanmış. Ama Avene bütün dermokozmetik sitelerinde olan bir marka.

      Sil