27 Nisan 2014 Pazar

Bioderma Max Ultra-Fluide SPF 50+

Yaz yaklaşırken çoğumuz güzel bir güneşten koruma kremi arayışındayız. Ben de bugün ocak ayından beri kullandığım ve artık sonuna yaklaştığım bir üründen bahsetmek istiyorum: Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide SPF 50+.



40 ml.lik bir tüpte bulunan ürün çok akışkan, losyonla sıvı arası bir forma sahip. Gerçekten bir güneş kremine göre 'ultra fluide'. Tüpün sivri ucu sayesinde ürünü doğrudan yüzünüze, tam istediğiniz kadar istediğiniz yere sürebiliyorsunuz. Tüp doluyken birkaç kez taşma sorunu (hani krem tüpten cıkmaya devam eder, hiç durmaz) yaşadım ama genel olarak ambalajından memnunum. 

Ben esmer olmasına rağmen güneşe duyarlı ve yağlı ciltli biri olarak yüzümü parlatmayan, sivilcelendirmeyen, yapış yapış olmayan, cildimi de lekelenmelerden koruyacak bir krem arıyorum. İşim neredeyse imkansız, biliyorum. Bioderma'nın ürünü ise aradıklarımdan sadece sivilce yapmama ve   cildimi koruma görevlerini layıkıyla yerine getirdi. Bu ürünü kullandığım dönemde üründen kaynaklanan bir sivilce sorunu yaşamadım, hatta alnımdaki pürüzler kullandığım temizleyici sayesinde geçti.


Kullanım dönemim kışa denk geldiği için korumasını ne derece değerlendirebilirim bilmiyorum ama şunu söyleyebilirim bu kış çillerim ve lekelerim bir-iki ton açıldı. Ben alma operasyonu sonucunda oluşan izler de koyu lekeye dönüşmeden geçti, geçiyor. Ben bunun düzenli şekilde güneş koruyucu krem kullanmamdan kaynaklandığını düşünüyorum.

Diğer taraftan ürün sıvı kıvamlı olsa da pek hafif değil bence. Yağlı cildime uyacağını düşünerek almıştım ama bende acayip bir parlama yaptı. Hayatımda ilk defa matlaştırıcı pudra kullanmaya başladım. Pudrayla bu sorunu biraz olsun çözsem de o nemli ve yapışkan hissi halledemedim. Sabahları nemlendirici kullanmayı bıraktım. Krem ince yapılı ama benim cildimin ürünü emmesi neredeyse 20 dakika sürüyor. Bundan sonra bile cildimin sabah yıkayıp toniklediğim zamanki tazeliğini, ferahlığını gün içinde hissedemiyorum.


Bu ürünü kışın başında Fransa'dan 9-10 avroya alıştım. İnsan bu ürünler neden bizim memleketimizde bu kadar pahalı diye düşünmeden edemiyor. Söylediğim gibi dört aydır her sabah kullanıyorum ve tüpte hala beni en az bir ay idare edecek ürün kaldığını sanıyorum. Kısacası benim için çok verimli bir ürün oldu. Zaten açıkdıktan sonra ürünün kullanma süresi 9 ay. Parabensiz, parfümsüz, suya dayanıklı bu özellikleriyle güzel bir krem. Yalnız dikkat: Ben bu ürünün aynısını Bioderma'nın Türkiye sitesinde bulamadım ama şu ürün muadili olabilir diye düşünüyorum. Bu üründe de birkaç çeşit paraben birden var. Kısacası Fransa'daki ve Tükiye'deki ürünler birbirinden farklı. (Bu yazıdan bir ay sonra bu ürün de Türkiye'de piyasaya çıktı.)

Yağlı ciltli biri olarak benim hayatımın güneşten korunma kremi olmadı ama Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide SPF 50+ normal ve karma ciltlerin nemlendiriciyle birlikte kullanmayı düşünebileceği bir ürüm. Benim için öncelik iyi koruması ve beyaz iz bırakmadan kolay dağılması diyorsanız bu ürün size uygun olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder