3 Nisan 2014 Perşembe

Avene Cleanance Gel


Avene Cleanance Gel, Avene'in yağlı ve problemli ciltler için tasarladığı Cleanance serisinin en güzide parçalarından biri. Sabunsuz olan ve içinde bol bol Avene kasabasının termal suyundan bulunan bu yüz temizleme jeli cildi derinlemesine temizlemeyi, sebum (yağ) salgısını dengelemeyi ve bütün bunları yaparken de cildi kurutup tahriş etmemeyi vaad ediyor.

Gördüğünüz gibi şişenin artık dörtte birinden biraz fazla kaldı ve beş buçuk aydır sabah akşam bu ürünü kullanıyorum. Artık etkilerini yorumlayabilirim diye düşünüyorum. Öncelikle şunu söyleyeyim bu jel benim için dönüm noktası oldu. Fransa tatilim sırasında bir eczanede kampanyalı (€6,5!) görüp hem eczane ürünü hem de ucuz diyerek aldım. Ama market ürünleriyle arasındaki fark o kadar fazlaymış ki bir daha dermokozmetik olmayan temizleyici kullanacağımı hiç sanmıyorum. Yani genel olarak etkisinden çok memnunum.


Bir kere gerçekten çok nazik bir ürün. Benim cildim hassas değildir ama hem akne sorunu yaşayan veya yağlı olan hem de hassas olan ciltler mutlaka bunu denemeli. Diğer ürünler resmen cildimi kazıyormuş. Avene jelin ise yumuşaklığı kokusundan, dokusuna, köpüğünden, bıraktığı hisse kadar her aşamada hissediliyor. Böyle hassas olduğu için de bölgesel kuruluk, kızarıklık, gerginlik sorunu yaşamadan cildinizi sabah akşam temizleyebiliyorsunuz. Hem sık temizlenen hem de zedelenmeyen cilt akne ve yağlanmaya karşı daha dirençli oluyor.

Benim yoğun bir akne problemim yoktu ama alnımda minik kırmızı pütürlerden şikayetçiydim. Bu jeli kullandığım dönemde zamanla bu pürüzler kayboldu. Yıkamadan sonra hafif bir gerginlik hissediyorum bazen ama aynı serinin nemlendiricisini az miktarda sürerek bu işi de hallediyorum.

İçindekiler

Ürünün içindekiler yukarıda gördüğünüz gibi. Parfüm içeriyor ama kokusu çok hafif ve rahatlatıcı. Paraben, alkol filan yok. Termal su, hint yağı, sitrik asit, bunlar güzel şeyler. Akneli ciltler için formüle edilen ürünlerde görmeye alıştığımız salisilik asit yok. Salisilik asitten kaçınmak isteyenler bunu not edebilirler.

Fotoğrafta çıkmamış ama kullanım süresi 6 ay. Ürün çok akışkan bir jel halinde ve çok az bir miktar bile tüm yüzünüzü köpürtmeye yetiyor. Bu yüzden bereketli ve en küçük boyu olan 200 m.lik şişeyi bile bitirmek aylar alıyor. Dediğim gibi ben altı ayı doldurmak üzereyim ve en az bir buçuk-iki ay daha yetecek ürün var şişede.


Kaç kere yere düşürdüysem de kıramadığım sağlam sert plastikten bir şişesi ve çevrilerek açılan bir kapağı var. Nasıl oluyor bilmiyorum ama hiç sızdırmıyor, rahatlıkla seyahatlerinizde yanınıza alabilirsiniz.

Ben bu ürünü yağlı-karma-akneli ciltlere gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Bu alanda en iyisi mi derseniz belki La Roche Posay Effaclar Gel bir tık önde diyebilirim. Yine de her ciltte sonuç farklı olabileceğinden ve son derece yumuşak ve etkili bir ürün olduğundan rahatlıkla kullanabilirsiniz.



5 yorum:

  1. elimdeki bioderma bitince deneyebilirim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bende yazlari kullaniyorum, hic bitmek bilmiyor resmen :) Bir kere sadece bitirebildim ve tekrar aldim. La Roche Posay hic denemedim simdiye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsin de yeni ürüne geçeyim diye gözünün içine bakıyorum resmen :D Bir de L'oreal Pure Zone'un pompalı şişede bir jeli vardı, onu da tam bir yıl kullanmıştım.

      Sil
  3. Öncelikle bu güzel yazınız için teşekkür ederiz. Eğer bu ürüne sahip olmak isterseniz en uygun fiyat garantisiyle online satış eczanemiz olan Dermodermo.com.tr 'dan ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil