20 Eylül 2019 Cuma

Lancome Hypnose Drama Maskara

Lancome maskaraları meşhur. Buna rağmen bugüne kadar hiç Lancome maskara kullanmamıştım. Yorumlara şöyle bir baktım ve Lancome Hypnose Drama maskarayı seçtim.


Maskara işi gerçekten kişiye ve beklentilerine göre çok değişiyor. Mesela çoğu kişinin beğenmediği Clinique High Impact maskara benim favorim çünkü topaklanmıyor, yapışmıyor ve en önemlisi suyla bile kolayca temizleniyor. Maskaranın inanılmaz hac,m vermesi veya kirpikleri kaşa değdirmesi gibi beklentilerim yok. Kirpiklerim seyrek ve kısa olmasına rağmen biraz renk ve belirginlik günlük kullanımda benim için yeterli. 

Şimdi bu kriterlere göre Lancome Hypnose Drama'yı değerlendirecek olursam:
* Clinique High Impact kadar kolay olmasa da misel su ve su ikilisiyle temizleniyor.
* Garip bir kokusu var ama gözlerimi yakmadı. Genel olarak alerjik de değilim.
* Akma veya dökülme yaşamadım ama genelde bu problemlerle pek karşılaşmam.
* Kavisli bir fırçası var. Kıllarının yapısını beğendim ama fırçanın o kavisi ne işe yarıyor bilmiyorum.
* Her maskara gibi ilk günlerde biraz cıvık bir kıvamda. Kirpiklerde topaklanmaya neden olmasa da kirpikleri biraz birbirine yapıştırmaya meyilli.
* Benim düşük standartlarıma göre uzatma ve hacim verme etkisi yeterli hatta gayet iyi.
* Fiyatı yüksek. Ben internet sitesi üzerinden deneme boy göz altı kapatıcısı ve göz makyajı temizleyicisi içeren bir paket halinde ilk alışveriş indirimi (%15) ile 165 liraya aldım.
Fiyatı, kirpikleri az da olsa yapıştırması ve kokusu nedeniyle favori maskaram olmadı ama neden Lancome'un bu kadar meşhur olduğunu da anladım. Yine de bir maskaraya 200 lira verecek olsam tercihim Estee Lauder Sumptuous Extereme olur
(az daha ucuza Clinique High Impact de iyi bence). Ama denemediyseniz ve heves ediyorsanız gönül rahatlığı ile deneyebilirsiniz, büyük ihtimalle beğeneceksiniz.

1 yorum:

  1. Şimdiye kadar Lancome maskaralardan deneyip de beğenmediğim olmadı. Hypnose Drama da yine sevdiğim maskaralardan; ama, en favorim Monsieur Big oldu kesinlikle! Bence yanındaki hediyeleriyle nispeten daha uygun bir fiyata gelmiş gibi, güle güle kullan. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil