12 Eylül 2019 Perşembe

Korres Body Milk - Santorini Vine


Eczane ürünü diyince aklıma Fransız markaları gelir. Doğal içerikli bakım ürünlerinde de aklıma uygun fiyatlıysa Alman, pahalıysa Avustralya ev ABD markaları geliyor. Meğer Yunanistan doğal kozmetik konusunda bir marka cennetiymiş. Korres heralde bu markaların en ünlüsü. Yüz maskesinden şampuana, rimelden deodoranta geniş bir ürün yelpazesi var. ben bu ürünlerden ikisini denedim, bu yazıda sevdiğim üründen bahsedeceğim.

Korres mağazasında üç tur attım sonunda vücut sütlerinde karar kıldım ama zor görev burada başladı. Onlarca koku arasından birini seçmek zor oldu, hepsi harika kokuyordu. Sonunda bir şeye benzetemediğim ama hafif ve hoş bir kokusu olan Santorini Vine vüsut sütünü seçtim. Aslında kokulu kremlerden pek hoşlanmıyorum, hatta dün Mixa'nın parfümsüz losyonunu kullanmaya başladım ama Korres vücut sütünün kokusu beni hiç rahatsız etmedi.

Adı ne kadar süt olsa da kıvamı krem gibi. Zaten şişede değil 200 ml.lik tüpün içinde. Yine de emilimi zor değil. Ciltte yağlı bir his, parlak bir görünüm bırakmıyor. Hem kıvamı hem de ambalajı yüzünden iş yerindeki masama koydum el kremi olarak kullanıyorum. Emilimi o kadar güzel.


Markanın esas iddiası doğallığı. Ambalaj bilgilerine göre içeriğinin %92,4'ü doğalmış. Gerçekten de içinde tatlı badem yağı, aloe vera jeli, shea yağı gibi güzel nemlendiriciler var. Adında üzüm olmasına rağmen üzüm özü içindekiler listesinin son sırasında. Paraben hassasiyeti olanlar için iyi bir tercih. 

Fiyatı 13,80 avro. Avroyla kazansam hiç problem değil ama lirayla bu parayı düzenli olarak vücut kremine veremem. Belki de verebilirim ama ne bileyim daha ucuza yine güzel kremler de var. Zaten ulaşmak zor. O yüzden elimdekinin tadını çıkarıp sonra başka limanlara yelken açacağım. Yunanistan'da karşınıza çıkarsa veya ucuza bir yerlerde yakalarsanız deneyebilirsiniz. Ben de öyle yapacağım.

2 yorum:

  1. Korres ürünlerinden denediklerimin bir kısmını ben de sevdim; bir kısmı ise hiç de vaad ettiği gibi doğal gelmedi. Ama yine de denk geldiğimde ilgiyle incelemeye devam ettiğim bir marka. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç gün sonra da şampuanını yazacağım, onu da hiç sevmedim mesela. Dediğiniz gibi incelemeye değer. Sevgiler benden!

      Sil