14 Kasım 2016 Pazartesi

Estee Lauder Maskaralar


Estee Lauder'in sitesinden yaptığım alışverişlerde mini boy maskaralar elime geçmişti. Maskarayı haftanın her günü kullanmayan bu nedenle de hiçbir maskarayı bozulmadan veya kurumadan bitiremeyen biri olarak buna çok sevindim.


İlk olarak Estee Lauder Sumptuous Extreme maskarayı kullandım. Dolgunluk vermeyi vaat eden bu maskara gerçekten de kirpikleri daha hacimli, uzun ve siyah gösteriyor. Gün içinde dökülme bulaşma gibi sorunlarım olmadı. Üstelik günün sonunda gayet kolay temizlendi. Hatta duşta sıcak su ile ovmak bile yeterli geldi. 3 ml. ürün içermesine rağmen kuruma, bozulma gibi sorunlarla karşılaşmadan 7 ay bu rimeli kullanabildim. Bu rimelle ilgili tek sıkıntım fırçası oldu. Fırçası bana çok büyük geldiği için habire göz çevremden rimel temizlemek zorunda kaldım. Elim alışır sandım ama olmadı.


Denediğim ikinci rimel ise Estee Lauder Sumptuous Infinite oldu. Bu rimel hem hacim verme hem de uzatma iddiasında. Extreme'e göre daha çarpıcı sonuçlar veriyor. Bu maskaranın fırçasını daha çok beğendim. Hem kontrolü daha kolay hem de kirpikleri tarayarak tek tek ayırıyor.

Yine akma, bulaşma sorunuyla karşılaşmadım ama temizlenmesinin daha zor olduğu da gözümden kaçmadı. Tam temizlendi artık diyip pamuklu çöp ile kirpik diplerinden geçtiğimde pamuğun karardığını görüyordum. Tubing maskaralar gibi parça parça ele  gelmesinden ve biraz daha zor temizlenmesinden wax oranının daha fazla olduğunu tahmin ediyorum. Tahminimce yine bu yüzden Infinite Extreme'e göre çok daha kısa sürede (3 ay gibi) koyulaşıp topaklanmaya başladı.

Hangisini daha çok sevdiğime karar veremedim. Keşke Estee Lauder Sumptuous Extreme'i  Estee Lauder Sumptuous Infinite'in fırçası ile kullanabilsem. 

4 yorum:

  1. Arkadaşım da Sumptuous Extreme'i öve öve bitiremiyor. Ben de denemek istiyorum en kısa zamanda.

    Kolay çıkabilmesi de büyük bir artı bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir maskara. Fırçasına biraz hükmedebilseydim kesinlikle yeniden alırdım.

      Sil
  2. Aslında fırçaları değiştirebilirsin bence; aynı marka olduğuna göre kilitlenme kısımları uyuyor olmalı :)) Infinite'in fırçası benim de sevdiğim tipte, aklımda olsun! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ama şu an ikisini de bitirdim, sırf fırçaları değiştirmek için de 2 rimel almak istemiyorum :s

      Sil