27 Ocak 2017 Cuma

Le Petit Marseiliais Çam ve Deniz Rezenesi Banyo ve Duş Jeli


Le Petit Marseiliais ülke piyasasına gireli bir süre oldu, ilk heves alındı. Ben de piyasaya girdiği ilk dönemde alsam mı diye düşündüm ama benim için aslında yeni bir marka olması dışında bir özelliği olmadığını düşünüp vazgeçtim. Yılbaşı indirimleri sırasında Migros'ta dolanırken Le Petit Marseiliais marka duş jellerinin 4,5 lira olduğunu görüp bir bakayım dedim. Le Petit Marseiliais Çam ve Deniz Rezenesi Banyo ve Duş Jelini koklayınca ise kesin kararımı verdim. 

Le Petit Marseiliais Çam ve Deniz Rezenesi Banyo ve Duş Jeli çok ferah ve unisex bir kokuya sahip. Tam tarif edemiyorum ama bana çağrıştırdıkları şu şekilde: temizlik, bodur çam türü ağaçların tohumlarını ezdiğimde çıkan koku, azıcık sitrus... Tatlı olmayan limonsu kokuları veya benzerlerini bulaşık deterjanı kokusuna benzetenlerdenseniz hoşlanmayabilirsiniz. Benim gibi banyonun sıcağında şekerli kokuların ağırlığından içiniz bayılıyorsa veya fazla parfümlü, meyveli kokulardan yoruluyorsanız bu koku tam size göre olabilir. Koku kalıcı değil (bu benim için kötü bir özellik değil) ve doğal kokmasa da temizliği çağrıştırdığı için rahatsız olmuyorum.


Le Petit Marseiliais Çam ve Deniz Rezenesi Banyo ve Duş Jeli akışkan kıvamlı, bol köpüren ve temizleme gücü günlük kullanım için yeterli olan bir jel. Deterjan olarak ammonium lauryl sulfate  ve nemlendirici olarak da gliserin içeriyor. ALS, SLS ve türevlerine göre cilde karşı daha nazik. Gerçekten de bu duş jeli cildimde gerginlik ve kuruluk yaratmadı. Üstelik cildi kurutmayan diğer jeller veya köpükler gibi temizlenmiyormuşum hissi de oluşturmadı.

Üç arkadaşım Le Petit Marseiliais'nin şampuan ve saç kremlerini öve öve bitiremiyor, yurtdışından birbirlerine sipariş ediyorlar. İlk fırsatta ben de saç ürünlerini denemek istiyorum. O zaman kadar ise  Le Petit Marseiliais Çam ve Deniz Rezenesi Banyo ve Duş Jeli'ni market ürünleri arasından ucuz ama güzel kokan, temizlerken kurutmayan bir duş jeli arayanlara tavsiye ediyorum.

4 yorum:

  1. Le Petit duş jellerini daha önce kullandım şu sıralar Yves Rocher kullanıyorum ama tanıttıgin bu çeşidini bilmiyordum ve acayip merak ettim bir dahaki alışverişimde şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer diğer LPM duş jellerini beğendiysen bunun da kokusuna bakabilirsin yoksa tüm çeşitlerin performansı aynıdır sanıyorum.

      Sil
  2. Bu çeşidini hiç bilmiyordum kokusuna bakacağım

    YanıtlaSil