12 Ocak 2017 Perşembe

Bitenler


Kasım-Aralık aylarında kullanıp bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerle buradayım. Bol bol mini boy ürün göreceksiniz, o yüzden çok çeşitli ürün var. Önce çöpe gidenlerle başlıyorum.


Superdrug Tıraş Köpüğü: Bu ürünü daha önce de kullanmıştım ve bu kutu ilkinden çok farklı çıktı. O kadar sıvıydı ki ürünün yarısı boşa gidiyordu ve kalın bir köpük tabakası da oluşturamıyordu. Sanırım üretim hatası olan kutu bana denk gelmiş. Gidip Gillette Venus köpük aldım.

H&M Dudak Parlatıcısı: Rengi eşit dağılmayan, ağır yapılı bir parlatıcıydı. 1 yıla yakın bir çantamın dibinde beklemiş ve ben de ürünü zaten beğenmediğim için hiç aramamışım. O yüzden bulunca çöpe gönderiyorum.

I am Shower Body Milk: Banyoda duş kremi benlik değilmiş. Etkisini de muazzam bulmadığımdan 1 yıldır duşta bekleyen bu ürünü elden çıkarıyorum.

The Body Shop Oje: Essie Fiji'nin muadili, çok tatlı bir oje ama bozuk. Hayır elimde beklerken bozulmadı, ben satın aldığımda bozukmuş. Şişenin yarısı boş ve oje ağdalaşmış. Bu konuda mail attım ama The Body Shop fikrimi paylaştığım için bana teşekkür etmekle yetindi.


Neutrogena Visibly Renew SPF 20 El Kremi: Nemlendirmesi, yapısı, fiyatı, güneş koruması ile en yakın takibi bir diğer Neutrohena ürünü olan Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi... Yeniden alacağım.

Primavera Balancing Nemlendirici: Yağlı ciltlere uygun olmayan, yoğun ve yağlı bir kremdi. Küçük boy olmasına sevindim.

Isana Papatyalı El Kremi: Kolay emilen hafif bir nemlendirici. Esasen küçük boy ve uygun fiyatlı olduğu için tercih ediyorum. Rossmann'da satılıyor. Daha önce de kullanmıştım, ileride de yine alabilirim.

Skincode Protective Day Cream SPF 12: Yapısını çok beğendim ama güneşten koruma faktörü benim için çok düşük olduğundan günlük olarak kullanabileceğim bir ürün değil.



Peter Thomas Roth Mega-Rich Duş Jeli: Tupturuncu, buram buram turunçgil kokan, bolca köpüren bir duş jeliydi. Cildimi normalden fazla kurutmadı. Tam boyunun fiyatı 70 küsür lira olmasaydı alabilirdim.

Peter Thomas Roth Mega-Rich Şampuan: Bolca köpürüyor, hoş kokuyor ve kuruduktan sonra saçlar yumuşacık oluyor. Yalnız bende kepeğe neden oldu. İstikrarlı şekilde kullandım ama sorunum geçmedi. Üstelik saçlarım normalden 1 gün önce yağlanmaya başladı.

Peter Thomas Roth Mega-Rich Saç Kremi: Azıcık kullanmak bile yeterli oluyor. Kokusunu da yapısını da beğendim. Yalnız yine 70 küsür liralık fiyatı karşıma çıktı. 10 liraya aldığım Elseve Mucizevi Saç Güzelleştirici Krem'den vazgeçirecek bir tarafını da göremiyorum.


Parmex Aseton: İndirimli diye almıştım, işini iyi gördü. Bereketli. Elbette fiyatı uygun olursa yine alırım.

Avene Reflexe Solaire SPF 50: Tam istediğim gibi olmasa da fiyat-performans oranı gayet iyi, kullanışlı bir üründü.

Curaprox Enzycal 950 Diş Macunu: Temiz içerikli, işini iyi yapan bir diş macunu. Az köpürmesi ve tadının ağız yakıcı olmaması güzel. Sensodyne'e geri döndüm ama ileride yeniden bunu da alabilirim çünkü diş macununu sürekli değiştirmeye özen gösteriyorum.

Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Jel: SLS içeren klasik bir jel temizleyici. Kokusu bence doğal ve rahatsız edici değil ama ciltten zor arınması büyük bir eksi. Dermokozmetik temizleyicileri daha çok sevdiğimden yeniden alacağımı sanmam.

Gillette Venus Snap: Birkaç aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Geliştirilebilecek tarafları var ama gerçekten pratik bir ürün.

Clean & Bright Oxygen Buble Mask: Daha önce de kullanmıştım, etkisiz bir ürün olmasına rağmen yine kullandım. Sanırım pratik, ucuz ve eğlenceli olduğu için nadiren de olsa kullanıyorum. maskenin hemen ardından ciltte bir aydınlanma oluyor ama akşam o etki çoktan geçmiş oluyor.



Lapitak Ayak Bakım Kremi: Yıllar yıllar önce kullanıp unuttuğum bir üründü. Gayet yoğun ve güzel bir krem; neden artık kullanmıyorum bilmiyorum. Elimdeki ürün bitince alacağım.

La Roche Posay Effaclar Jel: Çok sevdiğim, yine daha önce kullandığım bir ürün. Yine alıp kullanabilirim.

La Roche Posay Lipikar Duş Jeli: Krem formunda, cildi hiç kurutmayan, çok nazik bir üründü. Temizlemesinden de memnun kaldım. Özellikle alerjik, kuru veya hassas bir cildim olsaydı paraya kıyıp alırdım ama standart jeller de işimi gördüğünden almayı düşünmüyorum.

Cyrene Hydra Radiance Micro-Exfoliating Scrub: Pek aklımda kalmamış, özellikli bir ürün değildi sanırım.

5 yorum:

  1. Isana'nın dışı mor sanırım hassas ciltler için olan köpüğünü sevdim tavsiye ederim:)
    Tbs nin tepkisine güldüm cidden trajikomik..
    Neutrogena spfli el kremlerini ben de beğeniyorum stokluyorum her migros indiriminde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben elmalı köpüğü kullanıp sevemediğimden Gillette'e geçmiştim. Bir dahakine hassas olanı deneyeyim, saol.

      Sil
  2. Neutrogena'nın bu kremini ben de şu an kullanıyorum ve çok çok sevdim! Elimde deli bir stok var ama biri el kremi sorsa, önereceklerimin başında geliyor. PTR ürünlerinin aynılarını seyahatimde kullandım. Şampuan ve krem güzel gerçekten, duş jeli de güzel kokuyor ama o içeriğe o fiyat asla değmez. Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Ben de mevcut kremlerim bitince Neutrogena alacağım. Ayrıca seyahat alışverişini zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  4. Meehaba, bloguma beklerm

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil