16 Kasım 2015 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Allık (Live Pink)


En sevdiğim makyaj malzemesi allık olabilir. Yine de allık konusunda tutucu, hep aynı renkleri kullanan biriyim. Bu yüzden hiç pembe bir allık denememiş hep koyu gülkurularını ve şeftali tonlarını tercih etmiştim. Rimmel London'ın Lasting Finish Soft Colour serisinden 50 Live Pink isimli allığı da görünce önce olmaz diye düşündüm ama bu altın ışıltılı parlak pembe allığı deneyince fikrim değişti. 


Allığın pigmentasyonu yerinde ancak yanağınıza hafifçe uyguladığınızda gerçekten yumuşak bir renk veriyor. Ciltle güzel şekilde bütünleşerek pandaki kadar parlak pembe olmuyor, biraz daha sakin bir renk oluyor. İçinde bol miktarda altın pırıltı var. Ben ışıltılı allıkları seviyorum ama siz mat allıkları seviyorsanız kesinlikle hoşunuza gitmeyecektir. Işıltılar büyük sim parçaları şeklinde olmasa da son derece belirgin. Aşağıda rengi belli olsun diye hafiften daha yoğun uygulanmış halini görüyorsunuz. Esmer cildimde doğal olmasa da güzel ve sağlıklı duruyor.


Rimmel London Lasting Fisinh Soft Colour ince yapılı bir ürün değil, parmaklarınızı sürdüğünüzde sert, kuru bir yapıda olduğunu fark ediyorsunuz. Allık yine de eşit şekilde dağılıp ciltte güzel duruyor. Yaz aylarında 5-6 saat kullandım, benim için bu süre kalıcı demek. Daha ince yapılı bir pudra olsaydı daha kalıcı olabilirdi. Maalesef bunların yanında tozutma problemi de var. Bu allığı kabından çıkararak başka bir makyaj paletine yerleştirdim (nasıl yaptığımı BURADAN okuyabilirsiniz) ve yeni paketteki tüm ürünleri pembe bir toz kapladı. Yine de pişman değilim çünkü allığın en kötü tarafı açması son derece zor olan uyduruk plastik kabı ve sert fırçası. Bu ürünün yeni üretimlerinde fırça yok ama ambalaj yine aynı.


Rimmel London Lasting Fisinh Soft Colour 4,5 gramlık bir ürün. Fiyatını kesin olarak bilmiyorum ama 20 liranın altında olması lazım ki indirim zamanları 10 lira civarına bulabilirsiniz. Fiyatına göre performansını yani sağlıklı ve aydınlık duruşunu, görece kalıcı olmasını ve kolay uygulanmasını, sert olmasına, uyguduruk ambalajına ve tozutmasına rağmen çok iyi buldum. Allık denen şey bitmiyor, bitinceye kadar da bıktırıyor o yüzden yenisini koşa koşa alırım diyemem ama severek kullanıyorum ve yine Rimmel London allıklarından alıp deneyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder