9 Kasım 2015 Pazartesi

h2o Plus Spa Sea Salt Hydrating Body Butter


h2o Plus deniz temalı, sevdiğim bir Ammerikan markası. Bugün bahsedeceğim ürün de markanın Spa serisinden Sea Salt Hydrating Body Butter. Ürün bir butter olmasına rağmen koyu kıvamlı bir krem formunda. Ciltte kolayca dağılıyor. Nemlendiriciliği son derece yüksek. Çok çabuk emiliyor diyemem, hatta bir süre yağlı bir parlaklık bırakıyor ama losyon formlu ürünleri tercih eden ben bile pek rahatsız olmuyorum. 

Çok değişik bir kokusu var. Herkes sevmeyebilir ama benim çok hoşuma gidiyor. Tarif edemem, çiçeksi veya meyveli değil. Mineralli, temiz, doğal ama çok belirgin bir koku. Elbette parfüm içeriyor. 


İçeriğine baktığımızda nemlendirme gücü fazla olan hindistancevizi ve shea yağı gibi çeşit çeşit yağlar içerdiğini görüyorsunuz. Aloe Vera ve panthenol gibi cildi rahatlatan maddeler de içeriyor. İçinde aynı zamanda çeşit çeşit paraben de var. h2o+'ın en sinir olduğum özelliği internet sitesindeki içerik bilgisinde tüm maddelere özellikle de parabenlere yer vermemesi.
'' Water (Aqua), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Octyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Glycerin, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Carbomer, Fragrance (Parfum), Triethanolamine, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Camellia Sinensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Benzyl Salicylate, Undaria Pinnatifida Extract, Crithmum Maritimum Extract, Ulva Lactuca Extract, Ilex Paraguariensis Leaf Extract
Ben bu h2o Plus Spa sea Salt Hydrating Body Butter'ı Boyner'den 10 liraya almıştım. 60 ml.lik bir ürün için 10 lira pek kelepir sayılmaz ama ben genelde el kremi olarak kullandığım için bana uygun geliyor. Yoğun bir ürün olduğu için yatağımın baş ucunda tutup ihtiyaç duydukça yatmadan el ve ayak kremi olarak kullanıyorum. Artık bitmek üzere. Maalesef h2o Plus'ı her istediğinizde bulmanız mümkün değil ama görürsem yeniden alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder