4 Mart 2015 Çarşamba

UNE Natural Beauty Breezy Cheeks Krem Allık (B06)



Une Natural Beauty vegan, doğal içerikler kullanan, EcoCert sahibi bir marka. Ben de bu markayla Belçika'da tanıştım ve hemen iki ürününü aldım. Ürünlerden biri de Une Breezy Cheeks krem allıktı. 

Beni ilk çeken markanın temiz içeriği ve ambalajının görünümü oldu. Beyaz aynalı ve sade ambalajı hem pratik hem de şık. Ben esmer olduğım için koyu gül kurusu gibi olan B06 rengini aldım.


Ürün tanıtımında uygulanında kremden pudraya döndüğü söylense de bence gayet krem formunda bir allık. Zaten içeriğinde de çeşit çeşit yağ var. Yağlı bir cildim olmasına rağmen bir aylık düzenli kullanım sonunda bende siyah nokta veya sivilce yapmadı.

Ürünü genelde parmaklarımla uyguladım. Allık çok kolay dağıldığı için son derece kolay oldu. H&M mini kabuki fırça ile de denedim. Onunla da güzel sonuç aldım ama parmak kesinlikle daha pratik. Çantada taşımak ve yolculuklarda valize atmak için çok iyi.


Yukarıda dağıtılmamış ve dağıtılmış halini görüyorsunuz. Fotoğrafta belli olsun diye ben biraz bol sürdüm. Yanağımda son derece doğal duruyor. O kadar doğal duruyor ki bir süre sonra benim yanağım zaten bu renkti, allığım uçmuş herhalde diyorum. Bu kadar doğal olunca her makyajla da kullanmak mümkün oluyor.

Kalıcılığını 5-6 saat civarında bence. Üzerine tende çok benzer duran H&M allığı da geçerek sabitlemeye çalıştım ama sonuç çok değişmedi. Makyajı tutma konunda beğendiğim nemlendirici veya güneş kremleriyle kullanınca kalıcılığı biraz daha artıyor.

Üstündeki etiketi çıkarınca son hali böyle oluyor.

Fiyatı 18 avro civarındaydı. Aldığıma pişman değilim ama bu ürüne değer mi diye de düşündürüyor. Doğal renkleri ve doğal içerikleri tercih edenlerin seveceği bir marka Une Natural Beauty. Peşine düşülecek, Türkiye'de yok diye hayıflanılacak tarafı yok ama olsaydı diğer ürünlerini de denemek isterdim. Bu allığı da bazı dezavantajları olsa da severek kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder