17 Mart 2015 Salı

Lavera Onarım Saç Bakım Kremi


Şu aralar saç ürünlerinde iki şey moda; silikonsuz ve SLS'siz ürünler. Ben de Lavera'nın kuru ve yıpranmış saçlar için olan güllü bakım kremini denedim. Lavera Onarım Saç Bakım Kremi (Lavera Repair Pflege Spülung) hakkında beğendim mi beğenmedim mi kafam o kadar karıştı ki neredeyse bitirinceye kadar yorumlarımı yazamadım. O yüzden fotoğraftaki çirkin, kullanılmış haline kaldınız.

Organik gül ve keratin içeren bu saç kremi gerçekten vücut kremi gibi bir yapıda. Saçınıza sürdüğünüz anda sanki kaybolup gidiyor. Diğer saç kremleri gibi ağır ve kaygan bir his bırakmıyor. O etkiye alışık olduğum için avuç avuç süresim geliyor. Böyle olunca da ürün daha çabuk bitiyor tabi. Bu 150 ml.lik saç kremini 3-3,5 aydır kullanıyorum; şu an içinde bir-iki kullanımlık kaldı.


Krem yıpranmış kuru saçlar için ama ben yağlanmaya müsait saçlarımda kullandım. Pişman da olmadım çünkü bence çok güçlü bir krem değil. Saçlarımı ağırlaştırmadı, yağlandırmadı. Biraz yumuşattığını biraz da bakım yaptığını düşünüyorum ama bunun gerçekten kurumuş ve yıpranmış saçlara yeterli geleceğini sanmıyorum. Saçta biraz bekletince daha iyi sonuç alınıyor ama yine de...

Silikonlu kremlerden gerçekten çok farklı. Verdiği yumuşaklık çok fazla değil ama geçici de değil. Yani saçınızı yıkadığınızın ertesi günü de o yumuşaklık sizinle. Yaptığı bakım ise çok müthiş değil bence. 3 aydır bu kremi kullanıyorum ve saçlarımı en son 7 ay önce kestirmiştim. Saçlarım işlem görmemesine rağmen son aylarda saç kırıklarım arttı. Zaten doğal olan da bu ama kremin kırıklarımı yavaşlattığını da düşünmüyorum.

"Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil *, Alcohol *, Cetearyl Alcohol, myristyl alcohol, glyceryl stearate citrate, isoamyl laurate, lauryl laurate, Fragrance (Parfum) **, Lauryl Glucoside, Persea Gratissima (Avocado) Oil *, Rosa Damascena Flower Water *, Macadamia Seed Oil * Ternifolia, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract *, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Avena Sativa (Oat) Straw Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract *, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract *, Sodium PCA, Sodium Lactate, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc / Radish Root Ferment filtrates PCA Glyceryl Oleate, Dehydroxanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Citronellol **, Geraniol **, Linalool **, Limonene **, Citral **, Benzyl Benzoate **, Coumarin *** Ingredients from certified organic agriculture ** natural essential oils"

İçeriğini yukarıdaki gibi. Gerçekten doğal, hafif buruk bir gül kokusu var saç kreminde. Biraz gül suyunu andırıyor. Koku tamamen doğalmış. İçinde silikon ve parafin de yok. Sadece iddiası değil verdiği his de doğal olduğu yönünde.

150 ml.lik ürünün fiyatı 4 Avro. Türkiye'de internet üzerinden 20-30 lira arasına satılıyor. 

Bir saç kreminde ilk aradığınız şey doğallıksa ve normal/yağlı/az kuru saçlarınız varsa severek kullanırsınız. Ben daha ulaşılabilir, saçımdaki elektriklenmeye de iyi gelecek bir krem istediğim için başka şeyler deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder