15 Mart 2015 Pazar

Kamill El Kremleri


Kamill marka el kremlerini belki eskiden Almanya'dan gelen hediyelerden hatırlıyorsunuzdur belki de marketlerde gözünüze çarpmiştır. Ben de markette görüp ne güzel minik boy krem yapmayı akıl etmişler diyip çantada taşımak için almıştım. İlk tüp bitince devamını bulamadım. Sonra hem başka mini boy krem bulamadığımdan hem de kremi beğendiğimden gördüğüm ilk yerde fotoğrafta gördüğünüz iki kremi birden aldım.

Kamill Classic El Kremi; normal eller için. İlk denediğim kremdi. Şu an 2. veya 3. tüpü kullanıyorum. Nemlendirmesi orta derecede ve bana yetiyor. Emilmesi biraz zaman alıyor ama yağlı veya yapışkan bir his bırakmıyor. Bu krem markanın da adından anlaşılacağı gibi papatyalı. Kokusu tüpte damla sakızına benzer hafif bir koku, çok hoşuma gidiyor. Sürülürken biraz daha çiçeksi oluyor. Ellerde biraz daha kalıyor. 


Kamill Intensive El Kremi: Klasik olanın kıvamına bakarak bu kuru ciltler için olanın çok yoğun olacağını düşünmüştüm ama aloe veralı ürünleri çok sevdiğim için bu kremi de aldım. İçinde yine papatya ve ayrıca avakado yağı varmış. Kıvam olarak klasik olandan hiç farkı yok. Elde bıraktığı his biraz daha tok, nemlendirmesi az daha güçlü. Yalnız iki krem arasında biri normal biri de kuru ciltler için denecek bir fark göremedim. Kokuları da aynı.

Kremler çok uygun fiyatlı. Bu 30 ml.lik kremler 1-2 liraya satılıyor. Bence fiyat-performans oranı çok iyi. İyi olmayan tarafı içeriği. İçinde çeşit çeşit paraben ve bol parfüm var. Diğer taraftan mineral yağ içermiyor. Bu kremlerin bir de mavi renkli ''sensitive'' ve mor renkli ''anti-age'' olanı var. Minik boylardan bulursanız atın çantanıza pişman olmazsınız.

5 yorum:

  1. İlk defa duydum, TR'de bulabileceğimiz bir yer var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Beğendik'ten almıştım. Bazen kozmetikçilerin küçük boy ürün sattıkları bölümlerde de oluyor ama biraz denk gelme meselesi.

      Sil
  2. bu kremi güneş yanığında kullana bilirmiyiz vücut için aloe vera var ya onun için sordum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde parfüm gibi tahriş olmuş cilde pek iyi gelmeyecek şeyler de var. Ben olsam yara-yanık kreminden şaşmam.

      Sil
  3. Ben suan kullaniyorum cok iyi geliyor malesef suan neredeyse herseyin icinde var paraben parfum sls daha neler neler.

    YanıtlaSil