7 Kasım 2014 Cuma

Seyahat Makyaj Çantam


Yarın yine yolculuk var. Her seferinde yanıma aldıklarımı yazayım diyordum ama her seferinde aceleden fotoğraf çekemiyordum. Bu sefer oldu. Üstelik ilk defa yanıma bu kadar çok makyaj malzemesi aldığım seferde oldu. Bu kez sadece turist olup meydanlarda sürtmeyeceğiz bir nikaha katılacağız bu yüzden biraz süslenmek gerekir diye düşündüm. 

Makyaj çantasını son çılgın Gratis indiriminden 3-4 lira gibi bir fiyata aldım. İlk kez kullanacağım leke ve nem tutmayacak hafif bir çanta olması hoşuma gitti.


Bu iki ürünü yanıma almam özel bir durum olduğunun göstergesi. Shiseido Shere Eye Zone Corrector parlak somon renginde sıvı bir kapatıcı. Max Factor 2000 Calorie klasik bir maskara. Başta hiç sevmemiştim ama rimel kurudukça hoşuma gitmeye başladı.


İşte farlarım. The Body Shop Colour Crush farları beğenerek kullanıyorum, genelde ikisini bir arada kullanıyorum. Lancome tekli far artık piyasada yok ve ben de yazısını yazmamışım ama çok sevdiğim bir far bu da. Mor-pembe arası, sedefli, pigmentli ve çok kalıcı bir far. Catrice tekli far ise yeni aldığım bir ürün, ilk kez bu seyahatimde deneyeceğim.


Göz makyajı bitmek bilmiyor. Tüm bu farların göz kapağımda kalabilmesi için The Balm Put A Lid On It far bazı şart. Bu ürünü kullandığımda nadiren farlarım göz kapağımdaki kırışıklıklarda birikme yapsa da genel olarak başarılı bir ürün. Bunun detaylı yazısını yazayım en iyisi :) Göz kalemi olarak yanıma Pikenz'in bitmek üzere olan gümüş rengi kalemi ile Rival de Loop'un ten rengi dudak kalemini alıyorum. Bu dudak kalemini benim gibi nude göz kalemi olarak çokmuş. Gerçekten güzel oluyor siz de deneyin bence. Fırçaları kendime yük etmek istemediğim için yanıma bir tek Ecotools marka crease fırçasını alıyorum. Bir tek gözün katlanma yerine parmakla güzel far sürülmüyor.


Geri kalan her şey de burada. Clarins Prodige allığı almamın nedenlerinin en büyüğü içinde fırçası olması. Her makyajla gidebilecek doğal ve hafif bir rengi var. The Balm Sexy Mama transparan pudra hem göz altı kapatıcısını sabitlemekte hem de güneş kreminden yüzümün parlamasını engellemekte lazm olacak. Onu da H&M'in mini kabuki fırçası ile uygulayacağım. Dudaklarım için iki ürün aldım yanıma: İlki Clinique Chubby Stick, nemlendirici ve tazelemesi kolay olduğu için bunu gündüzleri kullanmayı düşünütorum. İkincisi de Bourjois markasının 'berry' tonunda bir ruju. Bu da artık piyasa da yok.

On iki günlük bir yolculuk için fazla sayılmaz bence. Siz ne dersiniz? Siz de bu kadar makyaj ürünü taşıyor musunuz yanınızda?

2 yorum:

  1. Makyaj cantanin kendiside cok sIk ve pratikmis! Iceriklerinide güzel secmissin, Shiseido kapaticini merak ettim bloglardan bakacagim mutlaka :) Güle güle git gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kapatıcıyı burada da yorumlamıştım.
      Lancome far dışındakilerin hepsini kullandım ve eksilik de hissetmedim. Ayarında bir çanta olmuş:)

      Sil