2 Kasım 2014 Pazar

H&M Selected Mini Kabuki


Acilen yazdığım bir yazı bu çünkü eğer Türkiye'ye gelirse veya gelmişse bu fırçayı kaçırmanızı istemiyorum. O fırça H&M Selected Mini Kabuki

Bu fırçayı uzun süredir seyehatlerde kullanabileceğim bir pudra/allık fırçası aradığım bir dönemde H&M'in anavatanı İsveç'te buldum. Kapaklı veya mini fırçaların fiyatı bana hep pahalı geliyordu, kullanılabilir kalitedeki fırçalarsa 30 lira civarından başlıyordu. Bu minik fırçayı 39 krona yani yaklaşık 12 liraya aldım. 


Bu fırçayı almamın ilk nedeni kıllarının inanılmaz yumuşak olmasıydı. Öyle ki kıl derken garip hissettim bunlar ancak tüy olabilir. Ayrıca fotoğraftan görebildiğiniz gibi kılları da son derece sık. Ben bu fırçayı pudra uygulamada kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Birkaç kere allık için de kullandım. Aslında fena da olmadı ama allık sürerken kontrollü olmayı seviyorum ve bu fırça da aslında minik olsa da tam istediğim yere istediğim kadar sürme konusunda çok pratik değildi. Bunun dışında allığı güzel dağıttı.


Üç parmak boyunda minik bir fırça olduğu için makyaj çantası ve seyahatler için ideal. Bence görünüşü de çok güzel. Sapı pembe altın renginde. Kılları da açık sarıdan turuncumsu bir pembeye doğru gidiyor.  Yalnız bu görüntü fırça hakkında sevmediğim tek şey olabilir çünkü bu haliyle fırça kirliymiş gibi görünüyor. Uçlarının açık renk olmasını tercih ederdim.

Şimdiye kadar iki kere yıkadım ve ne döküldü ne de formunda bozulma oldu. Aslında iki yıkama yorum yapmak için yeterli değil ama eğer düşünürseniz sezon geçmeden alın istediğim için bu yazıyı hemen yazdım. Bulursam ben de yedekleyeceğim ki bu benim için bir ilk olacak.

4 yorum:

  1. Merhaba.
    Bu fırça bende de var. Türkiye'de satılıyor. Ben de çok severek kullanıyorum. Pigmentli allıklarda biraz zorluk çıkarsa da, o kadar yumuşak, şık ve sevimli ki. Çantamda ezilip büzülse de şekli bozulmuyor. Gerçekten çok güzel bir fırça. Yanlış hatırlamıyorsam 8,90 a almıştım. Güle güle kullanalım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da olmasına sevindim, birkaç haftadır bakıyorum göremiyorum umarım tekrar denk gelirim.

      Sil
  2. evet güzel bir fırça bende de var 8-9 tl gibi almıştım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı daha da uygunmuş. Bulabilene tabi :)

      Sil