3 Kasım 2014 Pazartesi

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel


Bugünkü incelemeyle Clinique'in 3 Adımlı Bakım serisinin son ürüne gelmiş oluyoruz: Dramatically Different Moisturizing Gel (Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem). Yağlı ciltler için jel formundaki bu nemlendirici tam boy olduğunda pompalı bir şişede oluyor. Benim kullandığım introduction kit içindeki 30 ml.lik tüpteki hali. En uygun fiyatlısı 200 ml.lik boyu olsa da 40-50 ml.lik nemlendiriciler bile bana yedi sekiz ay yettiği için tam boyunu kullansam bozulmadan bitiremezdim diye düşünüyorum.


Etkisiyle başlayayım: Cildimi kullandığım tüm diğer matlaştırıcı nemlendiricilere göre çok daha uzun süre mat tutuyor. Çok çabuk emiliyor. Hele cildinize sürmeden parmaklarınızda biraz ısıtırsanız cildinizde su gibi dağılıyor. Bir dakika dolmadan cildiniz çok daha pürüzsüz, mat ve ipeksi oluyor. Yalnız serinin jeli ve toniği çok kurutucu ürünler olduğundan mı bilmiyorum cildimdeki gerginlik hissini kolayca geçiremiyor. Hele sıcak banyolardan sonra gerginliğin geçmesi için bu kremi iki kat kullandığım oluyor. Yağlı ciltli biri için bunlar ilginç tecrübeler tabi. Cilde verdiği pürüzsüzlüğün de anlık olduğunu düşünüyorum. 


Üründe Clinique'in diğer ürünlerinde olduğu gibi parfüm yok. İçindeki maddelerden gelen bir kokusu var. Bazıları bu kokuyu garip bulsa da ben sevdim. Bazen vanilyalı kurabiyeyi bazen sakızı anımsatan değişik bir kokusu var. Ben tek seferde nohut kadar (fotoğrafta gördüğünüzden azıcık çok) nemlendirici kullanıyorum. Cilde kolay dağıldığı için çok az bir ürünü tüm cilde yedirebiliyorsunuz. Yalnız dediğim gibi nemlendirmesi kuvvetli olmadığı için diğer kremlere göre daha bol kullanıyorum. Sadece akşamları kullanmama rağmen 12 haftada 30 ml.lik tüpün içinde birkaç kullanımlık kaldı. Çok bereketli olduğunu söyleyemem.

Nemlendirmesi kış ayları için kurutucu jel ve tonikle birlikte kullanmak için bazen yetersiz gelse de çabuk emilmesi ve verdiği matlık nedeniyle severek kullandığım bir nemlendirici oldu. Biter bitmez yenisini alacağım bir ürün değil ama 3 Adımlı Bakım serisinden en sevdiğim ürün bu. Zaten yakında serinin tamamı hakkında bir yazı yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder