8 Haziran 2014 Pazar

Yeni Masa Düzeni

Çok çok uzun süredir kozmetik ve bakım malzemelerimi saklamak için aynı düzeni kullanıyordum. Malzemeler artınca artık bir şeyler değişmeli dedim. İşte değişmesi gereken o düzen:


Sonra internette akrilik şeffaf düzenleyicileri gördüm ve işte bu dedim ama heyhat! Bunlar ülkemizde bulunmuyor, bir tane benzer bir şey buldum o da mobilya fiyatına... Ümitsizliğe kapılıyordum ki aklıma bir fikir geldi. Akrilikse akrilik, düzenleyiciyse düzenleyici, kırtasiye bölümündeki bu kalemlikler de aynı şey değil mi? Üstelik kartvizitlik de rujlar ve küçük paletler için ideal ama onu fotoğrafta göremeyeceksiniz çünkü onu bir hafta sonra aldım ve tekrar fotoğraf çekmeye üşendim :) Kırtasiyeden aldığım düzenleyiciyle masamın üstü bu hale geldi:



Bu haliyle aradığımı bulmak ve kullandıklarımı yerine koymak daha kolay. Masam eskisi kadar dağılmıyor. Çekmeceli düzenleyicilerden hala istiyorum. Sevimli dikiş kutumu seviyorum ama 7 yıldır birlikteyiz. Bir değişiklik ve daha fazla kapasite benim de hakkım. Fakat bu fiyatlara asla o şeffaf çekmeceli düzenleyicilerden almam, elbet eninde sonunda bir tüccar bu açığı görecek ve akrilik çekmeceleri piyasaya sürecek.

Bakım ürünlerimi ve ıvır zıvırımı sakladığım çekmecem de zıvanadan çıkmıştı. Aradığımı bulmakta zorlanıyor, bir şey ararken başka bir şey bulup "aa bu burada mıymış" diyordum. Bakın:


Ikea çekmece düzenleyiciyi aldığımı BURADAKİ yazımda anlatmıştım. İşte bu da sonucu. Henüz tam yerleşemedim aslında, birkaç günde bir bir şeylerin yerini değiştiriyorum. Zamanla oturacak elbette.


Bütün mal varlığın bu mu derseniz makyaj açısından evet, birkaç far ve mini ürünler dışında durum bu. Ben esas bakım ürünlerini seviyorum ve banyo dolabımın bir kısmı bakım ürünleriyle dolu. Aslında stokçu değilim. Hatta stoğu sevmiyorum, vicdan azabı duyuyorum ama biraz indirimler beni buna itiyor. Bir de bir şekilde elime mendiller, diş macunları, diş fırçaları, duş jelleri geçiyor ben de lazım olur diye atmıyorum. Eskiden banyo dolabım da çok düzensizdi şimdi iki gri küçük dikdörtgen hasır sepet alıp birine sırasını bekleyenleri diğerine kullandığım ve dağılmasını istemediğim şeyleri koydum.

İleri de ofisteki bakım malzemelerimin de düzenini anlatmayı planlıyorum. Sizin de yaptıklarınızı ve önerilerinizi merakla bekliyorum!

5 yorum:

  1. Bayıldım o kalemliğe tatlım mükemmel olmuş. Ben de alcaaam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkea saksısından sonra bir klasik de bu olur mu dersin? :)

      Sil
    2. Bence olur :) Makyaj masam çok dağılıyor benim ve özellikle küçük parçaları ararken makyaj sürem iki katına çıkıyor, düzen şart en azından benim için :D

      Sil
  2. Migros'a bir dönem geldi kozmetik düzenleyici. Arkadaşım benim için aldı bir tane neyse ki kavuşacağım. Ama kırtasiye düzenleme şeyi olur diye ben de düşünüyordum hep, canlı canlı görmüş oldum.

    Ikea çekmece düzenleyiciden bende de var. Kocaman ve her şeyi alıyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O düzenleyicilerden bazılarını bloglarda gördüm ama benim istediğim büyüklükte ve çekmeceli değildi. Dün Zara Home'da çok şık 2 çekmeceli bir şey gördüm ama o da 119 liraydı! Bir gün istediğim olacak inanıyorum! :)

      Sil